خبرگزاری کار ایران

احمدی لاشکی در موافقت با وزیر پیشنهادی راه:

وزارت راه تاب سرپرستی ندارد/ اسلامی فردی مسئولیت‌‌پذیر و چکمه‌‌پوش است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۷۳۷

نماینده مردم نوشهر و چالوس مجلس تاکید کرد: نیکزاد به مسکن مهر پرداخت و اعتقاد چندانی به راه نداشت. آخوندی به موضوع راه پرداخت و اعتقادی به مسکن مهر نداشت اما اسلامی مسکن مهر را در دستورکار قرار داده و قطعا می‌‌تواند موثر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم احمدی لاشکی امشب در صحن علنی مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: امروز برای وزارتخانه بزرگی تصمیم می‌‌گیریم که ۱۷ معاون و ۶۵ هزار پرسنل دارد. سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خود به اندازه چند وزارتخانه کار دارد. امور زیرساختی و زیربنایی سازمان بنادر، فرودگاه، راه‌‌‌آهن و هواشناسی تماما پرکار هستند. ما نمایندگان هفته گذشته رای دادیم که این وزارتخانه (راه و شهرسازی) همچنان ادغام باشد و جدا نشود.

وی افزود: آقای اسلامی فردی است که خارج از وزارت راه برای سرپرستی انتخاب شده و این به آن معناست که لابی نداشته است. سرپرست باید قوی و توانمند باشد که این موضوع را هم در وزارت راه و هم تعاون شاهدیم.

این نماینده مردم نوشهر و چالوس با بیان اینکه امروز دو، سه نماینده از فراکسیون‌های امید و زنان مجلس نامه نوشتند و پرسیدند که آقای اسلامی آیا قصد استفاده از زنان را در وزارتخانه دارید یا خیر؟ اظهار داشت: ایشان پاسخ دادند مشی بنده شایسته‌‌سالاری است. به طور قطع بانوان باید در مسند مدیریتی قرار گیرند. پاکدستی و تعهد مهم است و تخصص باید در کنار تعهد باشد.

احمدی لاشکی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را فردی با تقوا دانست و تصریح کرد: در بررسی‌‌‌‌هایی که از سوابق ایشان شده، مشخص شده است که عضویت در هیات مدیره شرکت خصوصی، شرکت‌‌‌های دولتی، اشتغال در بخش خصوصی و هیچ تشکل صنفی را نداشته است و فقط در وزارت دفاع کار می‌‌کند. همچنین از ایشان سوال شده که آیا قرارداد مشاوره و پیمانکاری با دستگاه دولتی و عمومی را دارد که پاسخ ایشان خیر بوده است البته ما نیز راستی‌‌آزمایی می‌‌کنیم.

وی با بیان اینکه شفاف‌سازی وزیر پیشنهادی راه تا بدین حد است که حتی آدرس محل سکونت خود را نیز نوشته است، خاطرنشان کرد: بنده به نمایندگی از هشت نماینده استان مازندران اعلام می‌‌‌کنم که ایشان صلاحیت لازم را دارند.

این نماینده موافق وزیر پیشنهادی راه و اسلامی با تاکید بر اینکه اسلامی فردی است که به مسکن مهر نیز اهمیت می‌‌دهد، ابراز داشت: نیکزاد به مسکن مهر پرداخت و اعتقاد چندانی به راه نداشت. آخوندی به موضوع راه پرداخت و اعتقادی به مسکن مهر نداشت اما اسلامی مسکن مهر را در دستورکار قرار داده و قطعا می‌‌تواند موثر باشد.

احمدی لاشکی ادامه داد: برنامه‌‌ای که اسلامی ارائه داده خوب است اما اینکه آیا کامل اجرا می‌‌شود یا خیر باید در طول مسیر قضاوت شود. 

وی به اقدامات او در زمینه پسماند در مازندران اشاره و بیان کرد: ۹۵ درصد موضوع پسماند در نوشهر و بخش قابل ملاحظه‌‌ای در ساری حل شده است. او در حوزه‌‌‌های مختلفی کار کرده است. او فردی مسئولیت‌‌پذیر است و در زمان مدیریتش پرکار و چکمه‌‌پوش بوده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس با اشاره به سیل اخیر استان‌های شمالی یادآور شد: زمان سیل استان مازندران، در سیزدهم و چهاردم مهرماه او چکمه پوشید و بین مردم حضور داشت. قطعا به درد کارهای این چنینی می‌‌خورد.

احمدی لاشکی افزود: آقای اسلامی برنامه‌‌های خوبی دارد و انتظار می‌‌رود کمک شود متصدی وزارتخانه راه و شهرسازی باشد چراکه این وزارتخانه تاب سرپرستی ندارد و باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز