خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکری در صحن؛

احمدی لاشکی: به‌جای اعطای امتیاز، به اساتید دانشگاه جفا می‌کنیم/ لاریجانی: معافیت‌های مالیاتی به صورت پلکانی و دقیق محاسبه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۹۱

رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نماینده نوشهر که انتقاداتی نسبت به دریافت مالیات از اعضای هیات علمی مطرح کرده بود، گفت که محاسبه معافیت‌های مالیاتی دقیق بوده و مالیات‌ها به صورت پلکانی محاسبه و دریافت می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، قاسم احمدی لاشکی در جریان نشست علنی نوبت امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۷ اختصاص داشت، در تذکری اعلام کرد: تصویب بند الف تبصره ۶ جفا به برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و اساتید است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: این مصوبه جفا به کسانی است که بیش از ۵۰ جلد کتاب نوشته و مقالات متعددی دارند. ما با این مصوبه به‌جای آن‌که به اساتید امتیازاتی بدهیم، آنها را محروم کرده‌ایم.

نماینده مردم نوشهر در مجلس همچنین گفت: در طول سالیان گذشته با دادن امتیازاتی اساتید را به مناطق محروم فرستادیم اما امروز با این مصوبه آنها دیگر به مناطق محروم نمی‌روند و برمی‌گردند.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده مردم نوشهر گفت: کارهای پژوهشی اساتید معافیت‌هایی در نظر گرفته شده است ولی به طور کلی محاسبه معافیت‌های مالیاتی درست و دقیق بوده و مالیات‌ها به صورت پلکانی دریافت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز