خبرگزاری کار ایران

حواشی دیدار استقلال و سپاهان؛ واکنش جالب قلعه‌نویی به پنالتی سوخته اصفهانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۲۴۳

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به لغو شدن پنالتی تیمش توسط کمک داور واکنش جالبی داشت.

به گزارش ایلنا، بعد از اینکه داور سوت پایان بازی در نیمه اول را به صدا در آورد امیر قلعه نویی و شفر با یکدیگر دست داده و با خوش و بش راهی رختکن شدند.

* تونچی مربی تیم ملی امید و دستیار زلاتکو کرانچار در تیم امید با حضور در ورزشگاه دیدار دو تیم را از نزدیک تماشا می کند. وی به همراه رضا چلنگر به ورزشگاه آزادی آمده است.

* تیم فوتبال استقلال در نیمه دوم با کمی تاخیر وارد زمین شد و سپاهانی ها وقتی وارد زمین شدند استقلالی ها هنوز در رختکن حضور داشتند.

*هواداران استقلال در پایان نیمه اول از عملکرد تیمشان رضایت نداشتند و معتقد بودند این تیم باید برنده بازی در این نیمه می شد.

* رضا عنایتی مثل نیمه اول در جایگاه خبرنگاران حضور دارد.

*وینفرد شفر در دقیقه 54 بازی به شدت به عملکرد داور اعتراض داشت و معتقد بود روی محمد دانشگر در محوطه جریمه خطا رخ داده است.

* هنگامی که در دقیقه 57 داور به سود سپاهان پنالتی گرفت هواداران این تیم نارنجکی بزرگ را به داخل زمین پرت کردند.

* بعد از اعلام پنالتی به سود سپاهان کمک داور تصمیم کرمانشاهی را وتو کرد و همین موضوع باعث اعتراض شدید کادر فنی و نیمکت نشینان سپاهان شد. در این لحظه قلعه نویی در اعتراض به تصمیم داور برای کرمانشاهی دست می زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز