خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکانی رقم خورد؛

شکست استقلال برابر شیراک ارمنستان / شاگردان قلعه نویی دیر بیدار شدند!

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۸۶

قلعه‌نویی که تعداد زیادی از بازیکنانش را در این سفر به خاطر همراهی تیم ملی و یا مشکلاتی خروجی در اختیار ندارد، برای این بازی مجبور شد از دو بازیکن بازنشسته در فهرست ذخیره‌هایش استفاده کند.

تیم فوتبال استقلال که برای اخذ روادید سفر به آمریکا راهی ارمنستان شده است در دیداری تدارکاتی برابر شیراک این کشور تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان امیر قلعه نویی عصر امروز یکشنبه در دیداری دوستانه با شیراک ارمنستان روبرو شدند و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند. استقلال در این بازی با نتیجه ۳ بر صفر عقب بود اما در دقیقه ۸۸ با پنالتی قاضی و در دقیقه ۹۰ با گل یعقوب کریمی فاصله را به حداقل رساند.

امیر قلعه‌نویی که تعداد زیادی از بازیکنانش را در این سفر به خاطر همراهی تیم ملی و یا مشکلاتی خروجی در اختیار ندارد، برای این بازی مجبور شد از ستار همدانی و ادموند اختر دو بازیکن بازنشسته در فهرست ذخیره‌هایش استفاده کند.

استقلال بازی را با ترکیب رافائل داسیلوا، پژمان نوری، محمدرضا خرسندنیا، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی، یعقوب کریمی، محمد خلیلی، علیرضا رمضانی، محمد قاضی و مهدی کریمیان شروع کرد و در نیمه دوم ستار همدانی جانشین برهانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز