خبرگزاری کار ایران

مخالفان سانسور، سانسورچی شده‌اند؛

جلالی: تمایلی به اظهارنظر درباره تیم‌ملی ندارم / قلعه‌نویی باز هم به مسیر موفقیت برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۸۸

متاسفانه بعد از جام جهانی هجمه رسانه‌ای عجیبی به من وارد شد که تصمیم گرفتم در مورد تیم ملی اظهارنظر نکنم.

مربی فوتبال کشورمان گفت: به دلیل هجمه‌ای که بعد از مسابقات جام‌جهانی به وی به دلیل اظهاراتش در مورد عملکرد تیم ملی شد دیگر تمایلی برای اظهارنظر در خصوص بازی‌های تیم ملی ندارد.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص حضور تیم‌ملی در مسابقات جام ملت‌های‌آسیا بیان داشت: متاسفانه بعد از جام‌جهانی هجمه رسانه‌ای عجیبی به من وارد شد که تصمیم گرفتم در مورد تیم ملی اظهارنظر نکنم، متاسفانه همان کسانی که همواره می‌گفتند در کشور ما حرف‌ها سانسور می‌شود خودشان به عنوان یک سانسورچی ظاهر شدند و تحمل نظر مخالف را نداشتند و در این شرایط من دیگر چه صحبتی در مورد تیم ملی داشته باشم؟

سرمربی تیم سایپا در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای نیم فصل دوم لیگ برتر بیان داشت: هدفگذاری ما در تیم سایپا برای آینده است و اقداماتی که انجام می‌دهیم نیز بر همین منوال پیش می‌رود. در نیم فصل‌دوم هم بازیکنانی را از دست دادیم که در پایان فصل قراردادشان با ما تمام می‌شد و مایل نبودند قراردادشان تمدید شود، به همین دلیل ما در نیم فصل این بازیکنان را به سایر تیم‌ها انتقال دادیم تا باشگاه بهره‌مالی را در این ارتباط ببرد، البته بازیکن جایگزین هم از تیم‌های جوانان و امید به تیم بزرگسالان اضافه شدند.

جلالی با بیان اینکه براساس یک برنامه ۳ ساله درصدد ساختن یک تیم قوی است، در مورد اینکه آیا نمی‌ترسد برنامه درازمدت او در تیم سایپا نیز به مانند تیم فولاد در هنگام بهره‌برداری با جدایی‌اش همراه شود، تاکید کرد: اگر این اتفاق هم بیفتد عیبی ندارد. من یک دیدگاهی برای خودم دارم و آن خدمت به فوتبال است، حالا در هنگام بهره برداری من باشم یا نباشم مهم نیست.

وی افزود: من همواره سبک خودم را دارم و با عشق و علاقه کارم را پیش می‌برم. الان هم تلاش می‌کنم زمینه‌هایی را در تیم سایپا فراهم سازم که یک تیم با ثبات و قوی را در آینده شاهد باشیم، البته از لحاظ جایگاه نیز در لیگ‌امسال به دنبال رتبه مناسبی هستیم. اینکه در نیم فصل‌دوم به جایگاه‌بهتری نسبت به نیم فصل اول دست پیدا کنیم.

این مربی فوتبال درخصوص سطح مسابقات لیگ‌چهاردهم بیان داشت: به نظرم در نیم‌فصل‌اول مسابقات از لحاظ کیفیت‌فنی نسبت به سال‌های‌قبل بهتر بود و ورود طیف مربیان‌جوان به بالا رفتن کیفیت مسابقات کمک کرده، حداقل می‌توان گفت شروع پیشرفت در لیگ‌چهاردهم را شاهد بودیم و این امیدواری وجود دارد که در سال‌های‌آینده شاهد مسابقات به مراتب بهتری باشیم.

وی افزود: در لیگ‌امسال همه تیم‌ها خوب بودند، اما تیم‌هایی که سعی کردند از حواشی به دور باشند توانستند خود را به جمع تیم‌های بالای جدول برسانند. تیم‌هایی که رویکردی مبنی بر میدان‌دادن به جوانان داشتند موفق‌تر بودند و الان می‌توان گفت از ۶ تیم صدرنشین ۴ تیم دارای این خصوصیت هستند.

جلالی در پاسخ به این سوال که چرا تیم استقلال با مربیگری قلعه‌نویی که عنوان پرافتخارترین مربی لیگ‌برتر را یدک می‌کشد در دو فصل اخیر نتوانسته انتظارات را برآورده سازد، گفت: قطعا قلعه‌نویی مربی خوب و باکیفیتی است. کسی که در ۱۰ سال گذشته فقط ۳ بار با تیم استقلال توانسته عنوان قهرمانی لیگ‌برتر را تصاحب کند به طور حتم قابل‌احترام است، ولی همیشه مربیان در مسیری که طی می‌کنند دچار چالش می‌شوند و اگر بتوانند دلیل این چالش را پیدا کنند دوباره خواهند توانست به مسیر رو به رشد خود ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز