خبرگزاری کار ایران

از مصدومیت صادقی و عمران زاده ناراحتم؛

خرسندنیا: می خواهیم گام اول را محکم برداریم / استقلال برای دو جام می جنگد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۲۵۹

خدارا شکر شرایط خوبی دارم و انگیزه ام زیاد است. در بازی اول جام شهدا با تشخیص کادر فنی هافبک دفاعی بودم و در بازی بعدی برابر تراکتورسازی در پست دفاع آخر بازی کردم.

مدافع استقلال می گوید حضور در استقلال و قرارداشتن در لیست امیر قلعه نویی باعثافتخار هر بازیکنی است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خرسندنیا درباره احساساتش از حضور در این تیم گفت: خدارا شکر شرایط خوبی دارم و انگیزه ام زیاد است. در بازی اول جام شهدا با تشخیص کادر فنی هافبک دفاعی بودم و در بازی بعدی برابر تراکتورسازی در پست دفاع آخر بازی کردم. باید این نکته را ذکر کنم که از عدم حضور صادقی و عمران زاده ناراحت هستم و امیدوارم هر چه زودتر به تیم اضافه شوند.

بازی اول استقلال در لیگ برتر برابر راه آهن است، این بازی را چطور می بینی؟

ما در تمام بازی ها در طول فصل وظیفه داریم هر چیزی که قلعه نویی می خواهد انجام دهیم. همه باید دست در دست یکدیگر دهیم تا استقلال به موفقیت برسد. می خواهیم از اول فصل گام محکمی برداریم و برای دو جام بجنگیم.

بازی کنار مگویان مدافع ارمنستانی چطور است؟

وی بازیکن خوبی است به هر حال در تیم ملی کشورش بازی کرده است اما همانطور که گفتم بازی کردن من مهم نیست مهم موفقیت استقلال است.

احساست از حضور در استقلال چیست؟

خیلی خوشحال هستم در استقلال حضور دارم. آرزوی هر بازیکنی است که در استقلال فوتبال بازی کند. باعثافتخار هر بازیکنی است که در لیست امیر قلعه نویی قرار بگیرد. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

اگر با هواداران استقلال صحبتی داری بگو؟

از تمام هواداران به خاطر تمام محبت هایشان تشکر می کنم. به آنها قول می دهم در استقلال با تمام توان کار کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز