خبرگزاری کار ایران

فراخوان کمک به درمان جوان بیمار و نان‌آور خانواده

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۰۰

جوانی که تنها نان‌آور خانواده بود با برخورد سیم فشار قوی دو دستان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا، در اوایل سال جاری یک جوان ۲۳ ساله که ساکن  روستایی در استان‌های شمالی کشور است در یک ساختمان به عنوان کارگر ساده ساختمانی مشغول بکار بوده که متاسفانه در برخورد با سیم برق فشار قوی  و بر اثر برق گرفتگی به علت سوختگی شدید و آسیب دیدگی فراوان هردو دست وی قطع می‌شود.این جوان در یک خانواده پرجمعیت ۸ نفره به همراه خواهری با معلولیت ذهنی و پدری که از سال قبل بر اثر سکته مغزی در بستر بیماری افتاده ، زندگی می‌کند. این جوان تنها نان آور و فرزند بزرگ خانواده است.

بنا به این گزارش؛ با توجه به وضعیت نامناسب زندگی و عدم توانایی مالی آنان، این خانواده پرجمعیت دچار چالش بزرگی شده است بطوری که در شرایط بسیار سخت و دشواری به سر می‌برند. در اوایل حادثه با کمک و مساعدت مالک ساختمان و همسایه‌ها، این جوان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری می‌شود و چندین بار مورد عمل جراحی قرار می‌گیرید ولی متاسفانه بدلیل صدمات زیاد دستان این جوان که تنها نان آور خانواده بود قطع می‌گردد.

وضعیت جسمی او در شرایطی است که حتی برای انجام کارهای یومیه خود به برادران و خواهران کوچکتر از خودش نیازمند و وابسته شده است . حال این جوان برای ادامه درمان، معالجه و ترمیم دستان خود نیازمند کمک‌های شما مردم شریف و عزیز  است. لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم نسبت به واریز مبالغ کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۵۰۲۲۲۹۱۹۰۰۰۳۰۶۶۷ نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) اقدام نمایند . برای اطلاعات بیشتر به سایت http://hakeim.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز