خبرگزاری کار ایران

پست فوتبالی سفیر ایران در لندن/ امید و مثبت‌اندیشی را از دست ندهید

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۳۳۴

سفیر ایران در انگلیس درباره امید به اروپایی‌ها برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، گفت: ان‌شاءالله با تلاش‌هایی که در حال انجام است، امید است شرایط کشور بیشتر تثبیت شود.

 

با تبریک راهیابی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا؛

بعیدی‌نژاد: امید است شرایط کشور بیشتر تثبیت شود

حمید بعیدی نژاد

 

به گزارش ایلنا، حمید بعیدی‌نژاد، سفیر کشورمان در لندن در صفحه اینستاگرام خود در پستی که به مناسبت پیروزی تیم پرسپولیس و راهیابی این تیم به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد، در پاسخ به مخاطبانش مبنی بر اینکه چقدر می‌توان به اروپایی‌ها در برابر تحریم‌های آمریکا امیدوار بود، نوشت: حتما امیدی هست. این اطلاعات ما تا این لحظه است.

وی در پاسخ به یکی دیگر از کاربران نوشت: شک نداشته باشید که آینده کشور متعلق به شما (جوانان) است و همه در تلاش هستند که شرایط بهتر شود. البته باید شرایط را در نظر گرفت که برخی موانع اقدامات زیادی را که در حال انجام است، خنثی می‌کند و این اقدامات بیش از همه به سیاست‌های خصمانه دولت ترامپ با حمایت‌های بی‌دریغ عربستان و اسرائیل برمی‌گردد.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله با تلاش‌هایی که در حال انجام است، امید می‌رود شرایط کشور بیشتر تثبیت شود اما از شما خواهش می‌کنم که امید و مثبت‌اندیشی را از دست ندهید.

بعیدی‌نژاد همچنین با تبریک پیروزی تیم پرسپولیس به طرفداران و همه مردم کشور و راهیابی این تیم به مرحله نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، نوشت: شادمانیم به شادمانی ملت ایران.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز