خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران مطرح کرد؛

افزایش مراجعه به مراکز معاینه فنی در روزهای اخیر

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۳۲

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران با اشاره به افزایش تعداد مراجعات به مراکز معاینه فنی تاکید کرد: تعداد مراجعات از روز گذشته به ۱۲ هزار مورد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، سید نواب حسینی‌‌‌‌منش در افتتاحیه سامانه‌‌‌‌‌های ثبت معابر ورودی و خروجی شهر تهران که با حضور رییس پلیس راهور تهران بزرگ و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد، گفت: مرحله اول طرح کاهش از آبان سال ۹۵ و در محدوده زوج و فرد اجرا شد و امروز در دو سالگی این طرح، فاز دوم با ایجاد بستر الکترونیکی و راه‌‌‌‌اندازی دوربین‌‌‌‌های نظارتی در رینگ شهر به صورت ۲۴ ساعته بر خودروهای سبک و سنگین نظارت خواهد کرد.

وی افزود: در فاز اول طرح کاهش ۵۶۰ هزار خودروی آلاینده شناسایی و اصلاح شده‌‌اند که این امر بدون مراجعه به مراکز معاینه فنی محقق نمی‌‌شد. 

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران با تاکید بر اینکه اطلاع‌‌‌رسانی برای اخذ معاینه فنی از پنج ماه گذشته آغاز شد، اظهار داشت: متاسفانه مردم تهران دقیقه نودی هستند به طوری که ظرفیت مراکز معاینه فنی در روز هشت هزار مراجعه است، اما تعداد مراجعات دیروز (۳۰ مهر) و امروز اول آبان به ۱۲ هزار مراجعه رسیده است. 

حسینی منش اضافه کرد: مراکز معاینه فنی به صورت سه شیفت کاری آماده پاسخگویی به مراجعه‌‌کنندگان خواهد بود و از افرادی که قصد مراجعه به مراکز را داشتند، می‌‌‌‌خواهیم با مراجعه به سامانه CRM یا شماره تلفن‌‌‌‌های گویا به صورت آنلاین نوبت خود را ثبت کرده تا در زمان خود صرفه‌‌‌‌جویی کنند.  

وی از افتتاح دو مرکز جدید معاینه فنی در تهران خبر داد و تصریح کرد: طی دو هفته آینده دو مرکز جدید معاینه فنی در تهران افتتاح و تعداد مراکز معاینه فنی به ۱۵ مرکز ثابت خواهد رسید. همچنین در آینده‌‌ای نزدیک چهار خط سیار معاینه فنی به پنج خط افزایش می‌‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز