خبرگزاری کار ایران

توضیحات سردار رحیمی درباره جسد مرد سوخته در باغ فیض

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۹۸۱

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره جسد مرد سوخته در باغ فیض توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه چهارمین طرح دستگیری اراذل و اوباش در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده درباره قتل فرشید هکی گفت: چهارشنبه گذشته خبری مبنی بر آتش گرفتن خودرویی به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اطلاع داده می‌شود. ماموران کلانتری در محل حادثه حضور یافته و خودرویی که در آن یک جنازه در حال سوختن بوده در نقاط غربی تهران مشاهده می‌کنند. بلافاصله ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی نیز به محل اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: خانواده این فرد احضار و بررسی‌های اولیه آغاز می‌شود. همچنین نظریه پزشکی قانونی به پلیس اعلام شده و آنچه که براساس پزشکی قانونی به ما اعلام کرده است این فرد به علت خودسوزی جان باخته است. همچنین خانواده او نیز اظهار کردند این فرد مدت‌های زیادی از وضعیت درآمد و مشکلات مالی ناراحت بوده و چندین بار اعلام کرده بوده که به دلیل این مشکلات خود را از بین می‌برد.

وی با بیان اینکه این پرونده در حال بررسی است، گفت: دروغ‌پردازی‌هایی در روزهای گذشته در فضای مجازی شده است، اما همانطور که گفتم نظریه پزشکی قانونی بر عدم اثبات چاقو خوردگی  است.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی قطعا با افرادی که اقدام به تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی کرده‌اند، برخورد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز