خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب کرمان:

همکاری و تعامل قانونمند مد نظر ماست

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۵

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: ارتباط و تعاملی قانونمند و در حدود مقررات بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی حاکم است که امنیت حال حاضر محصول آن است.

ایلنا: یداله موحد در جمع فرماندهان انتظامی استان با تبریک هفته ناجا افزود: برخورد با مجرمین، جمع آوری اراذل و اوباش، برخورد با مزاحمین نوامیس و حل و فصل مشکلات و دعاوی مردم در سایه تعامل قانونمند در حال انجام است.

به گزارش ایلنا از کرمان وی با ابراز تأسف از عدم همیاری و همکاری دستگاههای متولی امور فرهنگی اظهار است: برخورد با معضلات اجتماعی و حل آن‌ها مستلزم یک کار هماهنگ قضایی، انتظامی و فرهنگی است اما متأسفانه دستگاه‌های متولی فرهنگ همگام با دستگاه قضایی و انتظامی نیستند و این عدم همراهی و کم کاری متولیان فرهنگی باعثشده تا تلاش‌ها و فعالیت‌های دو بخش دیگر در برخورد با معضلات چندان اثر بخش نباشد.

وی گفت: وجود امنیت خوب استان محصول تعامل سازنده و هدفمند دستگاه قضائی و نیروی انتظامی است که البته باید بیش از پیش تقویت شود.

این مقام قضایی با اشاره به مسائلی که در سنوات اخیر همواره با برخورد‌های قاطع قضایی و انتظامی همراه بوده اما به لحاظ عدم ورود جامع و هدفمند متولیان بخش فرهنگی کماکان دست به گریبان جامعه است، خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد کار قضایی و انتظامی به تنهایی پاسخگو نیست و شواهد این امر نیز در جامعه هویداست.

وی ورود و تردد غیر مجاز اتباع بیگانه از کشور افغانستان را از دیگر مسائل و معضلات استان ذکر کرد و بیان داشت: برخورد با تردد و قاچاق اتباع بیگانه در درون کشور با یک خلأ قانونی روبروست که باید برای آن چاره اندیشی صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز