خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون وکلای دادگستری لرستان:

با اطلاع رسانی گسترده، امنیت مطلوب در لرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۰۸

باید تلاش گسترده‌ای صورت پذیرد تا این استان به جایگاه واقعی خود در کشور برسد.

رئیس کانون وکلای دادگستری لرستان در دیدار صبح امروز با فرمانده انتظامی استان گفت: با اطلاع رسانی گسترده، امنیت مطلوب در لرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رئیس کانون وکلای دادگستری لرستان در دیدارامروز با فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به امنیت مطلوب و اعلام مراکز رسمی در این خصوص که لرستان از امن‌ترین استان‌های کشور است، لازم است با اطلاع رسانی گسترده امنیت مطلوب در لرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

دکتر «محمد علی رضایی» با اشاره به اینکه امنیت حاکم در لرستان درست اطلاع رسانی نشده است، اظهار داشت: باید تلاش گسترده‌ای صورت پذیرد تا این استان به جایگاه واقعی خود در کشور برسد.

وی در سخنانی دیگر به برقراری امنیت مطلوب و کاهش احساس نا‌امنی که حاصل تلاش پلیس لرستان در عرصه نظم و امنیت است، اشاره کرد، و خواستار معرفی چهره واقعی لرستان به عنوان استانی امن در کشور شد.

«رضایی» تصریح کرد: امروز پلیس در لرستان رویکردی دانشگاهی و علمی دارد و می‌توان به عنوان دانشگاهی نظامی از آن یاد کرد.

رئیس کانون وکلاء دادگستری استان، آمادگی خود را در همکاری با این فرماندهی اعلام و خاطر نشان کرد: حاضر به همکاری و کمک به کارکنان ناجا که در بحثنظم امنیت و برخورد با مخّلان جامعه دچار مشکلات قضایی شده‌اند، هستیم.

وی در ادامه از همایش وکلای دادگستری در سال جاری خبر داد و به حضور پر رنگ وکلای لرستان در این همایش اشاره داشت.

فرمانده انتظامی لرستان نیز در این دیدار گفت: باید با نگاه کار‌شناسی و واقع بینانه به مسائل پرداخت و احساس امنیت موجود در لرستان که باعثتقویت کلیه بخش‌ها شده است را قدر بدانیم و از بزرگ نمایی و انگشت نما کردن جرائم جزئی در استان پرهیز شود.

سردار «محمد قنبری» افزود: ما مجموعه نیروی انتظامی در لرستان با تمام وجود در برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه تلاش کرده و لازم است با همکاری اصحاب رسانه و دستگاه‌های مرتبط نگاه مردم در بیرون از استان را به امنیت موجود در لرستان را جلب کنیم و باید افکار و فرهنگ مردم در خصوص نگرش به ضعف‌ها تغییر و تلاش شود به نقاط قوت موجود در استان توجه بیشتری شود.

وی در ادامه گفت: مقوله امنیت یک فرایند کمّی و احساس امنیت یک مقوله کیفی است. لذا باید تلاش همه جانبه‌ای در استان صورت گیرد تا مردم امنیت موجود را احساس کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز