خبرگزاری کار ایران

ظرف ۵ سال آینده محقق می‌شود؛

آسفالت تمامی راه‌های روستایی در شهرستان رودسر و املش

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۰۶۵

سرپرست دفتر ساخت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در سفر یکروزه به گیلان بیان کرد: ظرف 5 سال آینده در شهرستان رودسر و املش راه روستایی بالای 20 خانوار فاقد آسفالت باقی نخواهد ماند.

به گزارش ایلنا از رودسر، حسن فدایی سرپرست دفتر ساخت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی که برای بازدید از راه‌های روستایی شهرستان رودسر و املش به گیلان سفر کرده بود، با اشاره به وجود ۲۰۵ هزار کیلومتر راه روستایی در کشور گفت: نزدیک به ۱۰۵ هزار کیلومتر این‌ راه‌ها آسفالت بوده و ۲۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه‌های شوسه است که نیاز به عملیات روسازی دارد.

فدایی ادامه داد: احداث راه روستایی اساسی است که هم اشتغال‌زاست و هم در بحث جلوگیری از مهاجرت روستاییان و حاشیه‌نشینی و ایجاد معضلات اجتماعی در شهرها کمک می‌کند‌.

این مقام مسئول با بیان اینکه کارهای خوبی در زمینه راهسازی در استان گیلان انجام شده است گفت:  ما تلاش می‌کنیم مشکلات راه های روستایی این استان به ویژه راه‌های روستایی شهرستان های املش و رودسر حل شود و انتظار ما از نمایندگان محترم به ویژه نماینده محترم و پرتلاش این حوزه این است که با اصلاح بودجه در بخش راه روستایی اعتبارات خوبی منظور شود تا بتوانیم این مشکلات را مرتفع کنیم.

سرپرست دفتر ساخت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد : اگر این روند افزایش اعتبار ادامه پیدا کند  تا 5 سال آینده در شهرستان رودسر و املش راه روستایی بالای 20 خانوار فاقد آسفالت باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز