خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

اجرایی‌شدن طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۷۸۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان از اجرای تفاهمنامه توسعه اشتغال روستایی در قالب طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، احمدعلی شهیدی بیان کرد: اجرای طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی در 5 استان در سطح کشور اجرایی می‌شود که گیلان نیز یکی از استان‌های پایلوت در اجرای این طرح است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان خاطرنشان کرد: در قالب "طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی" یک و نیم میلیارد دلار تسهیلات ارزان قیمت برای شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت و روستا‌ها در نظر گرفته شده است و سهمی از آن برای اجرای طرح به گیلان اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در راستای توسعه اشتغال روستایی و نقش آفرینی بخش دولتی و بخش خصوصی گفت: این طرح برای ایجاد توازن اشتغالزایی در مناطق محروم طرح ریزی شده و دولت حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم خود را در این زمینه ارائه می‌کند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به پیشینه مطالعاتی در این طرح، گفت: در اجرای این طرح غیر از سهم بخش خصوصی، اعتبارات بودجه‌ای بخش دولتی به میزان یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی پشتوانه اجرای آن خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز