خبرگزاری کار ایران

طرح جمع‌آوری و عقیم‌سازی سگ‌ها در فردیس آغاز شد؛

حاشیه های شهر در قُرق سگ‌های بلاصاحب

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۹۹۰

شهردار فردیس با اشاره به اینکه حاشیه های شهر در قُرق سگ های بلاصاحب است، از آغاز طرح جمع‌آوری و عقیم‌سازی این سگ‌ها در فردیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، منوچهر غفاری با اشاره به اینکه جولان سگ‌های بلاصاحب در فردیس شهروندان را با مشکلاتی مواجه کرده است، اظهار کرد: طرح جمع آوری و عقیم سازی سگ‌های بلاصاحب در فردیس تحت نظر حوزه خدمات شهری شهرداری آغاز شده است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد بالای سگ‌های بلاصاحب در شهر و نبود آمار دقیقی از آنها، عنوان کرد: روزانه تعداد قابل توجهی سگ بلاصاحب در محله های مختلف فردیس جمع آوری، عقیم سازی و رها سازی می شود.

شهردار فردیس با بیان اینکه طرح جمع‌آوری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب تا پایان سال ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به تعداد بالای این سگ‌ها، طرح جمع‌آوری و عقیم‌سازی به طول می‌انجامد اما حوزه مرتبط در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی با بیان اینکه سگ‌های عقیم‌سازی و پلاک‌کوبی شده هار و گزنده نیستند، خاطرنشان کرد: طبق قانون، سگ‌های بلاصاحب پس از عقیم‌سازی و پلاک‌کوبی باید رها شوند و حوزه خدمات شهری فردیس صرفا اقدامات لازم را در راستای جمع آوری، عقیم سازی و پلاک کوبی سگ‌های بلاصاحب انجام می دهد.

غفاری در بخش دیگری با بیان اینکه در نظر داریم با همکاری شهرداری‌های مجاور مرکزی برای نگهداری سگ های بلاصاحب ایجاد کنیم، عنوان کرد: برای انجام این اقدام، همکاری شهرداری‌های مجاور بسیار ضروری است زیرا این سگ‌ها آزاد هستند و به شهر های مجاور نیز می روند.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی با شهرداری‌های همجوار در راستای ایجاد پناهگاه سگ‌های بلاصاحب، گفت: برای اجرای فاز اول این طرح، در نظر است که شهرداری هر شهر ۵۰۰ قلاده سگ بلاصاحب به این مرکز هدایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز