خبرگزاری کار ایران

انواع درب ضد سرقت درسام

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۴۵۶

درب های ضد سرقت که با روکش گردو ساخته شده اند از درب های ضد سرقت روکش راش گران تر هستند. برخی از درب ها دارای یرآق آلاتی از جنس برنج یا استیل هستند که این موارد می تواند بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد.

ایلنا؛ درب های ضد سرقت درسام بر اساس نوع روکش چوب (راش یا گردو) ، میزان برجستگی درب و یرآق آلات مورد استفاده تقسیم بندی می شوند و شاستی کشی فلزی داخلی دربهای ضد سرقت در تمامی مدل ها بصورت یکسان می باشد. به طور مثال برخی از مدل ها که دارای طرح های بدون برجستگی ( CNC ) می باشند از درب های ضد سرقت برجسته قیمت تمام شده ی کمتری دارند. درب های ضد سرقت که با روکش گردو ساخته شده اند از درب های ضد سرقت روکش راش گران تر هستند. برخی از درب ها دارای یرآق آلاتی از جنس برنج یا استیل هستند که این موارد می تواند بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد.

افزایش امنیت درب ضد سرقت 

درب های ضد سرقت معمولا به صورت اکونومی در بازار موجود می باشد که قیمت درب ضد سرقت برای تمام مشتریان مقرون به صرفه باشد. اما روش هایی نیز وجود دارد که می توان امنیت درب ضد سرقت را افزایش داد. استفاده از قفل های مولتی سیستم چهارده زبانه و یا قفل چنگکی جز آپشن هایی می باشند که مشتریان می توانند در زمان سفارشی برای بهبود امنیت درب ضد سرقت از آنها استفاده کنند. روش دیگر استفاده از ورق های دوبل فلزی در داخل درب می باشد که در این حالت ضخامت ورق فلزی داخل درب به دو میلی متر افزایش پیدا می کند. درب های ضد سرقت رویه ترک درسام دارای چهارعدد پین پشت لولا گاوصندوقی ، شب بند ، روزبند و لاستیک درزگیر می باشند که این موارد نیز باعث بهبود مقاومت درب ضد سرقت است.

تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

رویه های 10 میل وارداتی و ساخت شبکه کشی فلزی در داخل ایران این امکان را برای ما فراهم کرده است که مشتریانی که تمایل به تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت دارند بتوانند از محصولات شرکت درسام بدون هر گونه تخریبی استفاده کنند. در این روش چهارچوب درب ضد سرقت بر روی چهارچوب فلزی قدیمی جوشکاری می شود و با استفاده از روکوب های چوبی نما و پشت درب ، چهارچوب فلزی قدیمی کاملا در زیر کار مخفی می شود. این روش بیشتر برای خانه هایی استفاده می شود که عرض درب بیشتر از 95 سانتی متر داشته باشند که پس از نصب درب ضد سرقت بازشو مفید استاندارد باشد. ساخت سفارشی درب های ضد سرقت رویه ترک درسام در این حالت بین 10 تا 15 روز زمان نیاز دارد. استفاده از نصاب های حرفه ای درب ضد سرقت برای تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت ترک لازم و ضروری است.

زمان تحویل درب ضد سرقت

شرکت درسام درب های ضد سرقتی با دو ابعاد 109*211 سانتی متر و ابعاد 115*216 سانتی متر در مدل ها و طرح های مختلف بصورت آماده در انبار موجود دارد و تحویل این درب ها 48 ساعته می باشد. ساخت سفارشی درب ضد سرقت با ابعاد و رنگ خاص بین 7 تا 15 روز زمان نیاز دارد. نصب درب ضد سرقت کمتر از دو ساعت انجام می شود . مفتخریم بیان کنیم بکارگیری نصاب های حرفه ای و متعهد ، یکی از عوامل رضایت مندی مشتریان شرکت درسام در سالیان گذشته بوده است. بسته بندی درب های ضد سرقت نیز به صورت ترکیبی کارتون و نایلون می باشد که درب ضد سرقت از هر گونه آسیب در هنگام بارگیری و انتقال به پروژه در امان باشد.

گارانتی درب ضد سرقت درسام 

مهمترین گارانتی درب های ضد سرقت درسام و همچنین درب داخلی مربوط به یرآق درب ضد سرقت است که قفل های ترکیه ای کاله دارای گارانتی 5 ساله از زمان نصب هستند. درب های ضد سرقت درسام دارای یک سال گارانتی افت لولا ، رگلاژ ، هرگونه تابیدگی و تغییر رنگ روکش می باشند. البته باید بیان شود خدمات پس از فروش همیشه در اولویت کارهای شرکت درسام در راستای رضایت مندی مشتری بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز