خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت موکب مردمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مرز شلمچه

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۵۸۰

مسئول هیئت امنای موکب حضرت علی اکبر (ع)، گفت: فعالیت موکب حضرت علی اکبر (ع)، در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی(ره)، مجتبی قنواتی بیان کرد: امسال همچون سالهای گذشته، در ایام اربعین مقرر شده موکب حضرت علی اکبر (ع) از تاریخ 18 مهرماه تا 11 آبان ماه، همگام با سایر مواکب مستقر در موقعیت شهرستان ماهشهر در مرز شلمچه، برنامه های متنوع فرهنگی، خدماتی و تغذیه ای را برای زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) به اجرا درآید.

وی افزود: اتکا به کمک های نقدی و غیرنقدی کارکنان و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت حضور شبانه روزی خانواده های آنان در موکب و مشارکت آنان در تمامی فعالیت ها، مهمترین شاخصه های مردمی بودن موکب حضرت علی اکبر(ع) به شمار می‌روند.

همکاران و خانواده های محترم ایشان می‌توانند جهت آگاهی از سرویس های ایاب و ذهاب و سایر جزئیات مربوط به برپایی موکب با شماره تلفن 06152117128 ( واحد آموزش حراست ارشد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی) تماس حاصل فرمایند.

همچنین شماره کارت 5894631852182930 نزد بانک رفاه بنام سیدهادی تقوی جهت دریافت نذورات و هدایای نقدی همکاران اختصاص یافته است و هدایای غیرنقدی نیز توسط حراست ارشد و بسیج سازمان منطقه ویژه جمع آوری خواهند شد.

موکب حضرت علی اکبر (ع) از سال 1395 به همت کارکنان و خانواده های شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تشکیل شده و با استقرار در مرز شلمچه، در ایام پیاده روی اربعین حسینی در مدت زمان اندکی از تأسیس آن به یکی از موفق ترین مواکب مستقر در مرز شلمچه تبدیل شده است. این موکب به عنوان تنها نماینده مواکب شهرستان ماهشهر در جلسات ستاد اربعین استان خوزستان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز