خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران؛

یادواره شهدای شاخص صنایع پتروشیمی، با یاد شهید عبود اصلاحی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۳۰۳

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم، گفت: یقین بدانید که هیچ گزندی از خارج از کشور به انقلاب ما نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، یادواره شهدای شاخص صنایع پتروشیمی با یاد شهید جاویدالاثر سردار عبود اصلاحی، روز گذشته به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج این سازمان برگزار شد.

این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان بسیج صنایع پتروشیمی و سپاه پاسداران، مدیران صنعت پتروشیمی، اعضای شورای تامین شهرستان بندر ماهشهر، خانواده معظم شهدا و یادگاران دفاع مقدس برگزار گردید. 

در این یادواره که با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، زنده نگه داشتن یاد شهدا و تبیین نقش صنعت پتروشیمی در دفاع مقدس اجرا شد، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ضمن ادای احترام به محضر شهدا، خصوصاً شهید والامقام سردار عبود اصلاحی، شهدای صنعت پتروشیمی و شهدای حادثه تروریستی اهواز، از حضور حاضرین در این یادواره تقدیر و تشکر کرد.

سردار تنگسیری در صحبت های خود اظهار داشت: حضور شما در این یادواره به معنی سلام به شهداست و این سلام حتما پاسخی خواهد داشت؛ چون شهدا زنده اند. این یادواره ها خاطره شهیدان و فرهنگ شهادت را در ما زنده کرده و روحیه ظلم ستیزی را در ما تقویت می کند. ما برای محکم کردن ایمان خود، به یاد شهدا در اینگونه یادواره ها نیازمندیم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس، هفته‌ی حیات ماست. این هفته ستون های محکم ما در مقابل دشمن است. در تمام دنیا مرسوم است که افرادی را که در راه وطن جان خود را از دست میدهند، شهید می‌دانند در حالی که شهدای ما در راه خدا، در راه اسلام و در راه حفظ وطن شهید شدند. ما باید داشته های خود را از دفاع مقدس نگه داریم و محافظت کنیم.

سردار تنگسیری ادامه داد: ما در طول هشت سال دفاع مقدس هزاران شهید تقدیم کردیم تا یک وجب از خاک مان را به دشمن ندهیم. ۸۲ کشور در جنگ تحمیلی در مقابل ایران بودند و ما از ۱۸ ملیت مختلف اسیر داشتیم. این را بدانید که شهیدان به واقع زنده هستند و چه در دوران دفاع مقدس و چه در حال حاضر کاستی های ما را پوشش میدهند.

وی تاکید کرد: یقین بدانید که هیچ گزندی از خارج از کشور به انقلاب ما نخواهد رسید. وعده خداست که هرجا مومنی با اراده در میدان نبرد ایستاده است و اسلحه خود را محکم گرفته و در مقابل دشمن بایستد، هیچ کافری بر او غلبه نخواهد کرد.

در آغاز این همایش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی به میهمانان این یادواره خوش آمد گفت و سردار حبیب آقاجری، هم رزم شهید اصلاحی، خاطراتی از دوران دفاع مقدس و سردار جاویدالاثر شهید عبود اصلاحی بیان داشت.

در پایان نیز از خانواده و همرزمان این شهید بزرگوار تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز