خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد:

توسعه ورزش همگانی نیاز به مشارکت دستگاه های اجرایی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۳۲۶

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: توسعه ورزش همگانی نیاز به مشارکت دستگاه های اجرایی است.

به گزارش ایلنا از ساری،حبیب حسین زادگان بعد ازظهر امروز سه شنبه در دومین جلسه شورای توسعه ورزش همگانی استان مازندران از پیش بینی بیش 450 برنامه برای هفته تربیت بدنی خبر داد و اظهار داشت: این برنامه ها با رویکرد فرهنگی ورزشی،ورزش همگانی و افتتاح پروژه ها اجرا می شود.

وی دیدار با خانواده شهدای ورزشکار ،دیدار از قهرمانان ورزشی ،تجلیل از قهرمانان ورزشی ،عطر افشانی گلزار شهدا و حضور در نماز جمعه را از برنامه های این هفته برشمرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران ،پیاده روی خانوادگی ،جشنواره ورزشی روستایی،برگزاری کشتی بومی و محلی را از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت افراد و توسعه و ترویج فرهنگ ورزش می طلبد تا شهرداری های استان با نصب شعارهای ورزش در معابر عمومی در ترویج این فرهنگ مشارکت داشته باشند.

حسین زادگان با بیان اینکه 26 مهرماه تا 2 آبان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است، گفت: رویکرد کلی آن ایجاد فضای امید، نشاط و همبستگی اجتماعی بین‌ مردم و آحاد جامعه از طریق مشارکت در فعالیت های ورزشی است.

وی ادامه داد: علاوه بر تحرک جسمی، ورزش همگانی بایستی در اولویت برنامه ها قرار دارد بنابراین کمک دستگاه های دولتی مرتبط با این موضوع در تحقق این هدف الزامی است.

حسین زادگان به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سال 97 اشاره  و بر ترویج ورزش همگانی در دهه فجر تاکید کرد و افزود: به طور حتم برنامه ریزی برای توسعه و ایجاد شرایطی برای همگانی کردن ورزش می تواند سلامتی و تندرستی مردم را به دنبال داشته باشد و در همین راستا اداره کل سعی کرده است برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش را حول محور همگانی کردن ورزش برنامه ریزی کند.

وی در ادامه به ظرفیت های ورزشی استان مازندران در دوره مسابقات المپیک و پاراالمپیک اشاره و کسب مدالهای رنگارنگ از سوی ورزشکاران این مرز و بوم را به فال نیک گرفت و قدردانی کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: یکی از اهداف مهم برای برگزاری هفته‌ تربیت ‌بدنی مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی در توسعه ورزش همگانی است .

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان مازندران در تحقق اهداف پیش بینی شده در توسعه ورزش 11 درصد نسبت به مشابه سال گذشته رشد داشته است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز