خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در سطح کشور؛

یادواره شهدای انقلاب اسلامی در شهرستان مهدیشهر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۰۰

برای اولین بار در سطح کشور یادواره شهدای انقلاب در امامزاده قاسم شهرستان مهدیشهر و جوار مزار این شهیدان در روز ۱۳ بهمن برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: برای اولین بار در سطح کشور یادواره شهدای انقلاب در امامزاده قاسم شهرستان مهدیشهر و جوار مزار این شهیدان در روز ۱۳ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: ۲۵۰ برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، تبلیغاتی، و… توسط ۱۷ کمیته ازستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر در ایام الله دهه فجراجرا می‌شود.

محمد رضا قنبری در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر در سالن ولایت فرمانداری مهدیشهر برگزار شد اظهار کرد: موانعی که سالهای قبل در اجرای برنامه‌ها داشتیم امسال برطرف شده است و ان شاء الله دهه فجر امسال برنامه پربار‌تر و متنوع و شادتری را شاهد خواهیم بود.

جانشین ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر اضافه کرد: علاوه بر این ۲۵۰ برنامه ۶۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال در سطح شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار همچنین حضور پرشور‌تر مردم همیشه در صحنه شهرستان مهدیشهر در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را خواستار شد و از مردم دعوت کرد در تمامی برنامه‌هایی که ستاد دهه فجر تدارک دیده‌اند حضوری فعال داشته باشند.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر نیز با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال در مهدیشهر ۲۰ درصد رشد داشته است گفت: کمیته فرهنگیان و دانش آموزی، کمیته فضا سازی و تزئینات شهری، کمیته قرآن، کمیته اصناف، کمیته ورزش و جوانان، کمیته کودک و نوجوان، کمیته کارگری، کمیته روستایی و عشایری، کمیته مساجد، کمیته بسیج و نیروهای مسلح، کمیته مراسم، کمیته فرهنگی، کمیته همیاری و تشکلهای مردمی، کمیته ایثارگران، کمیته بانوان و کمیته دانشجویی از جمله کمیته‌هایی هستند که به اجرای برنامه می‌پردازند.

حمید رضا پارسا تصریح کرد: شخصیت‌های کشوری چون حجت الاسلام عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، بذر پاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سردار انصادی قائم مقام بنیاد شهید کشور از افرادی هستند که در برنامه‌های مختلف در ایام الله دهه فجر در مهدیشهر حضور پیدا کرده و سخنرانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: سخنران مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در مهدیشهر نیز علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس خواهد بود.

پارسا برگزاری یادواره شهدای انقلاب برای نخستین بار در سطح کشور در امامزاده قاسم مهدیشهر و جوار مزار این شهیدان در روز ۱۳ بهمن، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان مهدیشهر، گلباران مزار شهدا، برگزاری رژه موتوری و تاکسیرانی همزمان با سالروز ورود امام را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر در مهدیشهر اعلام کرد.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر افزود: افتتاح مجتمع دیجیتال مهدیشهر، تجمع بزرگ دانش آموزی رهپویان ولایت، برگزاری گفتمان دینی، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری جشنواره هیئتهای روستایی و عشایری، برگزاری جشن یاد روزهای انقلاب، برگزاری همایش از انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی در دانشگاه آزاد مهدیشهر و آذین بندی شهر را از برنامه‌های دیگر دهه فجر مهدیشهر برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز