خبرگزاری کار ایران

مدیر ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد:

استخر سرپوشیده شهرستان نجف آباد پس از هفده سال نیمه تمام مانده است

کد خبر : ۱۴۱۴۰۵

در سال‌های گذشته روند احداثبسیاری از فضاهای ورزشی شهرستان نجف آباد به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است.

ایلنا: مدیر ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد اظهار داشت: فضاهای ورزشی بسیاری در نجف آباد نیمه تمام مانده است که می‌توان به استخرسرپوشیده شهرستان نجف آباد اشاره کرده که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و روند احداثآن از هفده سال پیش آغاز شده و به دلیل کمبود بودجه تاکنون به مرحله بهره برداری نرسیده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید محمد طباطبایی گفت: علاوه بر این، سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان نجف آباد با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، زورخانه، پایگاه قهرمانی و زمین چمن شهر علویجه نیز از دیگر طرح‌هایی است که روند احداثآن‌ها متوقف شده است و امید می‌رود با حضور خیران ورزش یار این فضاهای ورزشی به مرحله تکمیل و بهره برداری برسد.
مدیر ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد با تأکید بر اینکه حضور خیران در ساخت و ساز اماکن ورزشی می‌تواند تأثیر مستقیمی در توسعه و رشد ورزش داشته باشد تصریح کرد: برای جلب مشارکت خیران باید فرهنگ سازی صورت بگیرد و در این راه رسانه‌ها و صدا وسیما نیز باید برای انتشار این فعالیت‌های مثبت همراهی کنند.
وی خاطرنشان کرد: خیران ورزش یار حتی اگر بتوانند ۵ درصد در ساخت و سازهای ورزشی سهم داشته باشند بسیار تأثیر گذار خواهند بود، به شرط اینکه اهداف آن‌ها و حضور موثرشان در ورزش به گوش مردم برسد.
طباطبایی با بیان اینکه توسعه فضاهای ورزشی در استان پهناور اصفهان باید از طریق طرح‌های آمایش سرزمینی انجام شود گفت: شهرستان‌هایی مانند نجف آباد، لنجان و شاهین شهر هفتاد درصد بار ورزش قهرمانی استان را به دوش می‌کشند اما از لحاظ سرانه ورزشی دچار کاستی‌هایی هستند. معتقدم مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان این ظرفیت را دارد که ساخت و سازهای ورزشی را به سمت فضاهای نیازمند هدایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز