خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۸۲۰ هزار نفر در سامانه سماح

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۲۴۳

رئیس کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به آمار ۵۰۰ هزار ویزای صادر شده‌است، گفت: تا امروز ۸۲۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده اند.

به گزارش ایلنا، حمید محمدی افزود: تا امروز ۸۲۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند و ثبت نام ها از روز شنبه سرعت گرفته است.

رئیس سازمان حج و زیارت به زوار توصیه کرد ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند و گفت: زایرین باید زمانی سه روزه را از وقتی مدارک را تحویل می دهند، صرف کنند؛ گرچه در برخی استان ها صدور روادید از این مدت کمتر بوده است.

محمدی تاکید کرد: تا شب گذشته تعداد ۵۰۰ هزار ویزا صادر شده است که نسبتا عدد خوبی است و فعالیت همه دفاتر کارگزاری و شرکت های مرکزی استان ها که مسئولیت جمع آوری گذرنامه و بردن به کنسولگری را دارند، در کنار کنسولگری ها و دفاتر موقت کنسولی عراق با جدیت کار می کنند. بطور مثال به دلیل عقب افتادگی صدور ویزا در است ا نت فارس مجموعه کارگزاران استان مذکور شب گذشته تا صبح فعالیت کردند تا صدور روادید به روز شود.

رئیس کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی همچنین با اشاره به استقبال دو برابری مردم فارس نسبت به سال گذشته اظهار کرد: عقب افتادگی مسئولان کنسولگری در فارس در حال جبران است و امروز روادید زائرین آماده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز