خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حج و زیارت:

هیچ معطلی و تاخیری در ثبت نام سامانه سماح وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۹۰۸

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه معطلی، تاخیر و مشکلی در فرایند ثبت نام سامانه سماح وجود ندارد، تاکید کرد: به متقاضیان توصیه می‌کنیم که برای دریافت روادید، فقط از این مرجع اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، حمید محمدی از فعالیت شبانه‌روزی حدود ۲۵۰۰ دفتر زیارتی خبر داد و گفت: همه می‌توانند برای ثبت‌‌‌نام اولیه به سامانه سماح مراجعه کنند که هزینه روادید، بیمه پزشکی در این سامانه پوشش داده می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به مساعدت رئیس‌‌جمهور، دستور داده شد با پیشنهاد بانک مرکزی هزینه ریالی ارز کاهش یابد و مجموع هزینه زائرین ۲۳۴ هزار تومان باشد که تقریبا معادل رقم سال گذشته است.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: برای ثبت نام نیاز نیست هرکس شخصا ثبت نام کند و یک نفر می‌‌تواند به عنوان مسئول یک گروه به عنوان سرگروه ثبت نام کند. کار روان و ساده است و پرداخت نیز حتما به صورت الکترونیکی در سامانه سماح است.

محمدی اضافه کرد: بعد از آن زوار به نزدیکترین دفتر زیارتی مراجعه می‌‌‌کنند و مدارک را تحویل می‌‌‌دهند. در حال حاضر ویزا و گذرنامه با سرعت خوبی در حال تحویل است و علاوه بر چهار کنسولگری عراق در کرمانشاه، اهواز، تهران و مشهد دفاتر کنسولی دیگر نیز فعال هستند.

وی یادآور شد: به هیچ وجه معطلی، تاخیر و مشکلی در فرایند ثبت نام سامانه سماح وجود ندارد اما به عزیزان که به حرکت عظیم اربعین علاقه دارند، توصیه می‌‌‌‌کنیم نسبت به دریافت گذرنامه، ویزا و ثبت نام در سامانه سماح اقدام کنند و به کانال‌‌های دیگر مراجعه نکنند که یا هزینه بیشتری متحمل شوند یا ویزای جعلی دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز