خبرگزاری کار ایران

سرهنگ نادربیگی خبر داد:

فروشنده دلار تقلبی در استان البرز به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۸۳۶

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فروشنده دلارهای تقلبی در کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی مراجعه خانمی به کلانتری 11 مرکزی و اعلام شکایت مبنی بر اینکه پس از خرید یک هزارو 300 دلار از یک فروشنده ارز ، متوجه می‌شود که دلارها جعلی هستند و قرار است، 1200 دلار دیگر نیز از وی تحویل بگیرد ، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی به آدرس مورد نظر در کرج اعزام و نامبرده را .

وی افزود: در بازرسی از منزل نامبرده تعداد 25 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی کشف شد و متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد .

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد :فرد دستگیر شده اذعان کرد که دلارهای تقلبی را مدت زمانی که در خارج از کشور ساکن بوده از یک فرد ایرانی در مقابل کاری که برای وی کرده بود تحویل گرفته و پس از متوجه شدن تقلبی بودن آن ها اقدام به فروش دلارها می کند .

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز یادآورشد: دراجرای نظارت بر قاچاق کالا وارز و اجرای دستورالعمل های ابلاغی مبنی برکنترل و نظارت برفعالان بازار ارز وصرافی ها ، طرح های متعددی در استان البرز اجرا شده است.

وی، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند،بسیار تاثیرگذار دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز