خبرگزاری کار ایران

زارع در معارفه شهردار کرج مطرح کرد:

دستگیری 11 نفر از مجموعه شهرداری، حیثیت مدیریت‌شهری کرج را خدشه‌دار کرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۴۰۹

رئیس شورای‌شهر کرج علی‌اصغر کمالی‌زاده را به‌عنوان شهردار منتخب کرج معرفی و از خدمات سرپرست پیشین شهرداری قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس زارع در مراسم تودیع سرپرست شهرداری کرج و معارفه علی‌اصغر کمالی‌زاده به عنوان پنجمین شهردار منتخب، گفت: هر 13 عضو شورای‌پنجم، تلاش کردیم همسو با شعارهای انتخاباتی خود و در راستای حل مشکلات شهروندان عمل کنیم.

وی افزود: علی‌رغم مشکلات حوزه‌های مدیریتی و بحران اقتصادی ناشی از تحریم، شورای کرج با نگاه حداکثری دنبال انجام وظایف قانونی خود بوده است.

زارع تصریح کرد: طبق بررسی در چندین شهر کشور از فساد مدیریت‌شهری اخباری منتشر شد که متاسفانه شهر کرج نیز یکی از آنها بود لذا باید به‌صورت جدی توجه کنیم که در مدیریت‌شهری منش و روش منفی در رسانه‌ها و مطبوعات نداشته باشیم و این نه به معنای پوشاندن بلکه به مفهوم از بین رفتن فساد است.

وی ادامه داد: خبر دستگیری 11 نفر از اعضای شهرداری کرج، آبرو و حیثیت یک مجموعه را خدشه‌دار می‌کند در حالیکه شهرداری کرج مملو از انسان‌های لایق و شرافتمند است که باید حراست و حفاظت شود.

رئیس شورای‌شهر کرج با اشاره به استفاده از جوان‌های شهر در سیستم مدیریت‌شهری، اذعان داشت: برای تحول اساسی در ساختار نیروی انسانی لازم است که استعدادهای تازه نفس، بوجود آید و دایره مسئولیت، گسترده‌تر از قبل شود.

زارع به حضور بانوان نیز تاکید کرد و گفت: توانمندسازی بانوان برای همفزایی موجود در شهر، مهم است لذا توصیه می‌شود در این مجموعه از توانایی بانوان در مدیریت شهری، استفاده شود.

رئیس شورای‌شهر با اهمیت دانستن مطالبه‌گری شهروندان، گفت: پرسشگری حق مردم است و این موضوع باید به عنوان دستورالعمل، توصیه شود که با مردم مهربان بود و برای آنها، خدمت کرد.

زارع به انتخاب شهردار کرج اشاره کرد و گفت: در ماههای گذشته نقدها و تذکرهای زیادی به شورا وارد بود اینکه اتحاد اعضاء شورا از بین نرود و وحدت و همدلی ابتدای کار، ادامه پیدا کند و امروز خوشحالم انتخاب شهردار کلانشهر کرج در سایه تفاهم و همدلی تمام اعضا شکل گرفت.

تبدیل نهاد خدمات‌رسان به نهاد مدنی

علی اصغر کمالی‌زاده نیز در این مراسم با قدردانی از اعضای شورای‌شهر کرج، ابراز امیدواری کرد که وحدت انتخاب شورا منجربه توسعه و پیشرفت کلانشهر کرج شود.

وی افزود: شهر کرج به واسطه توسعه سریع و مهاجرپذیری آن همیشه با مشکل روبرو بوده و به دلیل منابع مالی محدود، خدمات کارآمد ارائه نمی‌شود لذا لازم است نهاد خدمات‌رسان به نهاد مدنی تبدیل شود تا بتوان به مردم خدمات شایسته‌تری ارائه کرد.

کمالی‌زاده در پایان گفت: خوشحالم با اعتماد شورا، شهردار از نیروی درونی مجموعه شهرداری، انتخاب شد و امیدوارم عملکرد همکاران به گونه‌ای باشد که برای سنوات بعد و انتخاب‌های آینده، شهردار از بدنه شهرداری کرج، انتخاب و معرفی شود.

در ادامه مراسم، رئیس شورا از محمدرضا احمدی نژاد، سرپرست 6 ماه شهرداری کرج، قدردانی کرد.

شایان ذکر است، شهردار منتخب به‌عنوان سرپرست شهرداری مشغول به فعالیت شد و بعد از حکم وزارت کشور، علی‌اصغر کمالی‌زاده رسما شهردار کلانشهر کرج خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز