خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان اظهار داشت:

پروژه‌ها پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۰۷۲

استاندار لرستان از تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در جلسه پدافند غیرعامل استان، اظهار کرد: این جلسه در راستای مرور برنامه‌هایی که قرار است توسط دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در هشتم آبان سال جاری اجرا شود، تشکیل شده است.

وی افزود: این هفته فرصتی است که این موضوع را به مردم معرفی کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوند.

استاندار لرستان پدافند غیرعامل را برای امنیت ملی و به‌طور کلی، مردم ضروری دانست و بیان کرد: همچنین این هفته فرصتی را برای دستگاه‌ها فراهم می‌کند تا کارهای قبلی خود را مرور کنند و بررسی شود که در آینده چه برنامه‌هایی دارند تا مردم هر‌چه بیشتر با آن آشنا شوند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ها باید بین فعالیت‌های مربوط به پیشگیری از بحران و برنامه‌های پدافند غیرعامل تمایز قائل شوند. پدافند غیرعامل بیشتر به شبکه‌های جایگزین مربوط بوده و با امور پیشگیری از بحران متمایز است.

وی با تاکید بر اینکه تمام پروژه‌ها باید پیوست پدافند غیرعامل را داشته باشند، گفت: این موضوع در کشور اجرایی شده و در استان‌ها نیز باید عملیاتی شود.

استاندار لرستان از تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان خبر داد و افزود: این طرح شیوه اقدام را به ما خواهد داد تا یک‌سری مسائل و پروژه‌ها را در استان تعریف و اجرا کنیم.

 

انتهای پیام/
سلمان حیدری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز