خبرگزاری کار ایران

موافقت حزب همبستگی با طرح پارلمان اصلاحات

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۹۳۳

طرح پارلمان اصلاحات در جلسه شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی بررسی شد.

به گزارش ایلنا، حزب همبستگی در چارچوب تصمیمات شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب و مبتنی بر رویکردها و سیاست‌های کلان جریان اصلاحات، موافقت خود را با طرح پارلمان اصلاحات البته مبتنی بر اصلاحات قابل توجه اعلام کرد و مقرر شد دفتر سیاسی حزب، نظرات پیشنهادی و اصلاحی اعضای شورای مرکزی را جمع‌بندی و به عنوان نظر نهایی به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام کند.

طرح پارلمان اصلاحات که طی ماه‌های گذشته در دستور جلسات شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب و فعالان سیاسی جریان اصلاحات قرار گرفته است، طی چندین جلسه در کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نسخه نهایی آن به احزاب اصلاح‌طلب جهت اظهارنظر نهایی ارائه شده است.

حزب همبستگی ایران اسلامی نیز در همین راستا و همراه با سایر احزاب نسبت به ورود جدی به این موضوع اقدام کرده و معتقد است اساسا ایجاد یک ساز و کار تصمیم‌گیری کلان‌تر که طیف وسیعی از بدنه اصلاحات کشور را در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها نمایندگی کند، ضرورت دارد.

در جلسه شورای مرکزی حزب همبستگی همچنین تغییر و تحولات سیاسی کشور،‌ قانون منع بکارگیری بازنشستگان و تغییرات در کابینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز