خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی ناجا مطرح کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌ها در راستای توسعه امنیت

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۷۸۱

معاون اجتماعی ناجا گفت: بهره مندی از ظرفیت دستگاه ها برای توسعه امنیت یکی از رویکردهای جدی پلیس خدمتگزار است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "احمد نوریان" در آیین رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هفته ناجا؛ فرصت مغتنمی برای انعکاس فعالیت، عملکرد و برنامه های کاری و کارنامه نیروی انتظامی و فرصتی برای گفت و گو و تعامل و ارتباط تنگاتنگ با آحاد جامعه است.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: امنیت یک تولید اجتماعی است که همه بخش های نظام و ریزبدنه ها در تولید، حفظ و ارتقاء آن نقش و سهم دارند.

وی با تأکید بر لزوم تعامل معنا دار پلیس با اقشار مختلف جامعه عنوان کرد: بهره مندی از ظرفیت دستگاه ها برای توسعه امنیت یکی از رویکردهای جدی پلیس خدمتگزار است.

سردار نوریان ادامه داد: ارتباطات در توسعه امنیت نقش موثری دارد، طی مشورت هایی که با نخبگان و صاحب نظران داشتیم، کارکردهای رسانه و ارتباطات را در تولید و توسعه امنیت به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دادیم.

این مقام انتظامی با اشاره به فرآیندهای پیگیری رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: جلساتی با طراحان و هنرمندان شورای عالی پست برگزار شد، از طرفی پلیس فتا نیز در پیگیری این فرآیندها و تعامل با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایفای نقش کرد و در زمان کوتاهی، طرح تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی توسط خانم "مهناز طاهری"؛ یکی از هنرمندان شورای عالی تمبر،  طراحی و به تصویب رسید.

وی یادآور شد: همچنین در پاسداشت هفته نیروی انتظامی دو متن توسط پلیس و وزارت ارتباطات تنظیم و تدوین شده و قرار است در قالب کارت پستال به آحاد کارکنان ناجا تقدیم شود.

گفتنی است، در پایان این نشست از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی با حضور فرمانده ناجا و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد؛ همچنین این تمبر در ۱۲۰ هزار قطعه به چاپ رسیده و به ۱۹۵ کشور عضو اتحادیه جهانی پست ارسال خواهد شد.

در پایان از طراح و مسئولان ذیربط در شورای عالی تمبر و شرکت پست جمهوری اسلامی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز