خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان خوزستان تا پایان سال ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۷۳۷

طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان خوزستان با بهره برداری از الگوی موفق اجرا شده در استان آذربایجان شرقی تا پایان سال جاری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نشست ماهانه شورای مبارزه با مواد مخدر روز شنبه 21 مهرماه به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد.

در این نشست دستگاه ها به ارائه گزارش اقدامات خود در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداختند و مصوبات جلسات گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

غلامرضا شریعتی در این جلسه با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی، گفت: کمیته ویژه مقابله با مواد مخدر ستاد اربعین حسینی حتما بایست تشکیل شود چرا که در سال های گذشته بعضاً مواد مخدر توسط ماموران ایرانی و عراقی کشف می شد که وجه خوبی نداشت و این کمیته به صورت ویژه نسبت به رفع این موارد اقدام کند تا امسال کمتر شاهد چنین مسائلی باشیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: کشت گلخانه ای شاهدانه نباید اجازه داده شود و مسئولان و دست اندرکاران به صورت ویژه اقدام کنند و جلوی آن را بگیرند.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: موضوع پیشگیری در کل شهرستان ها تاکید می شود همچنین با توجه به افزایش قاچاق از طریق دریا مراقبت از مرزهای آبی افزایش یابد.

در این نشست محمدصادق کریمی کیا مدیرکل امور اجتماعی استانداری نیز با اشاره به طرح استان آذربایجان شرقی در جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، عنوان کرد: در شورای اجتماعی تصویب شد این طرح در استان اجرا شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری افزود: در دو ماه گذشته همراه با استاندار و جمعی از مدیران استانی در تبریز حضور پیدا کردیم و فرایندهای مدیریتی در کمپ مربوطه را احصا نمودیم و آخر این هفته هم گروه کارشناسی ما برای احصای جزئیات این طرح به تبریز خواهد رفت.

کریمی کیا ادامه داد: هم اکنون در زمینه مکان اجرای طرح در حال بررسی هستیم و انشاالله تا پایان سال این طرح اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: استانداری خوزستان و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اجرای این طرح را با مشارکت اداره کل بهزیستی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سازمان های مردم نهاد بر عهده خواهد داشت.

شاهدانه: گیاهی دارای خاصیت آرامبخش است که از آن برای درمان و همچنین تولید موادمخدر استفاده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز