خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛

بهره برداری از مرکز خدمات دهی به بیماران دیالیزی در اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۵۰

استاندار خوزستان گفت: یک مرکز خدمات دهی به بیماران دیالیزی در اهواز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی افزود: خوشبختانه کار بسیار خوب و ارزشمندی انجام شده است و با سرمایه‌گذاری حدود ۳۰ میلیارد تومان این مرکز با بهترین و مجهزترین دستگاه‌های دیالیز و شرایط مناسب این امکان را برای بیماران دیالیزی شهر اهواز، حمیدیه و باوی فراهم کرده که بتوانند مطابق با استاندارد به نوبت کافی دیالیز شوند.

وی اظهار داشت: پیش از این چنین امکانی کمتر فراهم بود و بعضاً افراد در صف های طولانی معطل می شدند و اضافه شدن این ظرفیت خوشبختانه این مشکلات را برطرف کرده است.

استاندار خوزستان با تاکید بر گسترش چنین واحدهایی گفت: برای دسترسی بیشتر و خدمات بهتر و همچنین ایجاد توازن بر گسترش چنین مراکزی تاکید می‌کنم؛ ما در قسمت شرق اهواز برای خدمات دهی به بیماران امکانات کمتری داریم و توسعه این مراکز شرایط را بهتر می‌کند و امکان دسترسی بیماران به مراکز نزدیک‌تر در محل سکونت‌شان را فراهم می‌کند.

شریعتی خاطرنشان کرد: از سرمایه گذار بخش خصوصی، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، انجمن حمایت از زندانیان و همه دست اندرکارانی که برای ساخت این مرکز تلاش کردند صمیمانه سپاسگذارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز