خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان گفت:

اجرای خط دوم قطار شهری اهواز منوط بر اجرای الزامات پدافند غیرعامل است

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۵۷۴

جلسه هماهنگی به منظور بررسی وضعیت عملیات اجرای خط دوم طرح قطارشهری اهواز منوط بر اجزاری الزامات پدافند غیرعامل با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری و مسئولین استان در سالن جلسات سازمان قطارشهری اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جلسه هماهنگی به منظور بررسی وضعیت عملیات اجرای طرح قطارشهری کلان­شهر اهواز و رعایت الزامات پدافند غیرعامل با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری و مدیر پروژه قطارشهری، معاون شهردار اهواز و تنی چند از مسئولین دستگاه های اجرایی استان در  سالن جلسات سازمان قطار شهری کلان شهر اهواز برگزار شد.

در این جلسه فیوضی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری ضمن تأکید بر رعایت الزامات و پیوست­های پدافند غیرعامل، اجرای خط 2 قطارشهری را منوط به این امر عنوان و پیش­بینی دیزل ژنراتور، ایمن بودن ایستگاه­های طول مسیر، استاندارد­سازی مستحدثات و همجواری برخی ایستگاه­­های پرتردد با مراکزی چون بیمارستان، مراکز اورژانس، آتش­نشانی و ... را از اولویت­ها و ضرورت­های اجرای طرح عنوان و نیز بر انتخاب مشاور طرح با دارا بودن رتبه ی پدافند غیرعامل تأکید کرد.

در ادامه جلسه نیز لویمی معاون شهردار در امور ترافیک و حمل­ و­نقل شهری و شاهین­زاده مدیرعامل قطارشهری اهواز پیرامون روند اجرای پدافند غیرعامل در امور اجرایی، عملیات تونل­ها، ایستگاه­های قطارشهری، ایمن­ سازی و ... مطالبی مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز