خبرگزاری کار ایران

دنیل ارزانی به فهرست استرالیا بازگشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۱۶

نتیجه درخشش دنیل ارزانی در لیگ استرالیا، بازی در جام جهانی 2018 و البته کسب عنوان جوان‌ترین بازیکن این تورنمنت مهم، ابتدا حضور در منچسترسیتی و سپس انتقال قرضی و دو ساله به سلتیک بود.

به گزارش ایلنا، اتفاقی که در تابستان رخ داد و ارزانی 19 ساله بازی زیر نظر برندان راجرز را آغاز کرد. خیلی‌ها - در استرالیا و ایران- منتظر درخشش ارزانی در ترکیب سلتیک بودند. اتفاقی که پیش‌بینی‌اش را می‌کردیم اما هرگز رخ نداد و تا امروز که 8 هفته از لیگ اسکاتلند گذشته، دنیل حتی یک بار هم برای سلتیک بازی نکرده. او در تمام این بازی‌ها نه تنها در ترکیب قرار نگرفته بلکه جایی روی نیمکت هم نداشته و عملکرد هم‌تیمی‌هایش را فقط از روی سکوها دیده.

سلتیک از 8 بازی 16 امتیاز کسب کرده و بعد از هارتس و هیبرنیان در رده سوم جدول ایستاده. نتایج برندان راجرز مثل فصل قبل نبوده اما این هم باعث نشده تا او از ارزانی در ترکیب تیمش استفاده کند. دنیل همچنان با تیم اصلی سلتیک تمرین می‌کند و برای تیم دوم باشگاه به میدان می‌رود. اتفاقی که از چشم گراهام آرنولد هم دور نمانده اما سرمربی جدید تیم ملی استرالیا، نام ارزانی را در فهرست خود نوشته تا این بازیکن جوان در اردوی کانگوروها حاضر شود.

ارزانی در حالی وارد اردوی تیم ملی استرالیا شده که چند ماه است در هیچ یک از بازی‌های رسمی پا به توپ نشده و شرکت نکرده است.

او البته امیدوار به بازگشتی پرقدرت به تمرین‌های سلتیک است تا شاید بتواند جایگاهی به‌دست بیاورد و از بحران کنونی رها شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز