خبرگزاری کار ایران

کنار گذاشتن طاهری را نمی‌توانم بپذیرم؛

کشاورز: نبودن کنار تیم ملی ناراحتم می‌کند / بهترین تصمیم را گرفتم

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۲۲

محمد طاهری مصدوم که نبود و بازیکن توانایی است و سال‌ها بهترین خدمات را به تیم ملی داده و بایدکادر فنی در این رابطه صحبت کند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال این روزها از تیم ملی دور است، اما معتقد است در این مقطع بهترین تصمیم ممکن را گرفته و از تصمیمش کاملا راضی است.

کشاورز اعتقاد دارد تیم ملی ما باید جوان شود، اما جوانگرایی نباید به گونه‌ای باشد که تیم ملی لطمه بخورد بلکه تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها باید در خدمت تیم ملی با شند.

گفت‌وگوی محمد کشاورز با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

تیم ملی مقابل اندونزی و چین به پیروزی رسید. این بازی‌ها را چطور دیدید؟

متاسفانه من این ۲ بازی را ندیدم، اما نتایجی که گرفتند خوب بود و از گروه صعود کردند و امیدوارم استرالیا را هم ببرند. ما در مرحله مقدماتی که مشکلی نداریم و ان‌شاءاله در مراحل بعد هم مشکلی نداشته باشیم.

چرا محمد طاهری در ترکیب تیم ملی کم بازی می‌کند؟ آیا طاهری مشکل مصدومیت داشت؟

محمد مشکلی نداشت و متاسفانه من هم شنیده‌ام که کم بازی کرده و باید از کادر فنی بپرسیم. محمد طاهری مصدوم که نبود و بازیکن توانایی است و سال‌ها بهترین خدمات را به تیم ملی داده و بایدکادر فنی در این رابطه صحبت کند.

دادن بازوبند کاپیتانی به طاهری این شائبه را قوت داد که شاید شایعه‌ خداحافظی بی‌سر و صدا و قریب الوقوعی در انتظار طاهری هم باشد. این فرضیه را قبول داری؟

نمی‌دانم کم بازی‌کردن طاهری چه دلیلی دارد، اما چنین فکری نمی‌کنم. محمد می‌تواند مثمرثمر باشد و حالا حالاها برای تیم ملی بازی کند و مفید باشد. بعد از من طاهری کاپتیان تیم ملی است و کاپیتانی او طبیعی و عادی است اما خداحافظی او از تیم ملی را نمی‌پذیرم چون تازه ۲۹ سالش است و هنوز خیلی زود است از تیم ملی برود.

الان که بازی‌ها برگزار می‌شود و کنار ملی‌پوشان نیستی، چه حسی داری؟

چرا، اگر واقعیت را بگویم خیلی برایم سخت است که کنار ملی‌پوشان نسیتم و نمی‌توانم به آنها کمک کنم، اما از نظر خودم بهترین تصمیم را گرفتم و خیلی راضی‌ام چون در شرایط فعلی بهترین کار ممکن را کردم.

فکر می‌کنی تیم ملی در ویتنام قهرمان می‌شود؟

قطعاً، ما تیم خیلی خوبی داریم و قهرمانی در آسیا برای ما دور از دسترس نیست و مطمئناً این عنوان را به دست می‌آوریم. ان‌شاءاله یک جوری برنامه‌ریزی کنند که در جهان هم موفقیت‌های چشمگیری داشته باشیم.

این تیم جوان‌شده در جام جهانی می‌تواند نتیجه بگیرد؟

تیم ملی با ید جوان شود. به هر حال ما که همیشه نمی‌توانیم بازی کنیم، اما جوری تیم ملی جوان شود که آسیب نبیند. به نظر من تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها می‌تواند بهترین حالت باشد. برای تیم ملی در ویتنام آروزی موفقیت دارم و ان‌شاءاله با جام قهرمانی به ایران برگردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز