خبرگزاری کار ایران

بازیکنانم کم تجربه بودند؛

مولر: با بدشانسی به ژاپن باختیم / روی بازی با استرالیا تمرکز می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۲۹۴

متاسفانه بازیکنانم در این دیدار بسیار کم تجربه بودند و همین موضوع باعثشد تا آنها متحمل شکست شوند در حقیقت ما با بدشانسی بازی را به ژاپن واگذار کردیم!

سرمربی تیم واترپلوی جوانان ایران دلیل شکست این تیم مقابل ژاپن را کم تجربگی بازیکنان جوان این تیم دانست و تاکید کرد که باید این باخت را فراموش و روی بازی با استرالیا تمرکز کنیم.

به گزارش ایلنا، لوتوس مولر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی بسیار سختی را در دیدار با ژاپن انجام دادیم و نتوانستیم نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم. این دیدار برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود زیرا برای صعود به مرحله بعدی بازی ها باید حریف را شکست می دادیم. متاسفانه بازیکنانم در این دیدار بسیار کم تجربه بودند و همین موضوع باعثشد تا آنها متحمل شکست شوند در حقیقت ما با بدشانسی بازی را به ژاپن واگذار کردیم.

مولر ادامه داد: بازیکنان ایران نسبت به بازیکنان ژاپن تجربه پایینی داشتند و نتوانستند بازی خوبی را انجام دهند، در طول بازی نیز هر چه تلاش کردیم نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی واترپلوی جوانان گفت: تلاش می کنیم در بازی های بعدی بهتر از این عمل کنیم اما کار ما برای صعود به مرحله بعدی بازی‌ها بسیار سخت شد. در حالیکه می‌توانستیم با پیروزی مقابل ژاپن عملکرد بهتری داشته باشیم. اکنون باید به بازی فردا مقابل استرالیا فکر کنیم و امیدوارم بازیکنانم باخت امروز مقابل ژاپن را فراموش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز