خبرگزاری کار ایران

انتقاد تند یورگن کلوپ: لیگ ملت‌ها دیگر چه مزخرفی است؟!

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۹۹۵

یورگن کلوپ به انتقاد از لیگ ملت‌های اروپا پرداخت و آن را بی‌معنی‌ترین رقابت جهان فوتبال دانست بعد از آنکه خستگی تیمش ناشی از بازی‌های ملی را عامل تساوی بدون گل تیمش با منچسترسیتی دانست.

به گزارش ایلنا، بازیکنان دو تیم بخصوص شش بازیکن تیم ملی انگلیس، جوردن هندرسون، ترنت الکساندر آرنولد، کایل واکر، جان استونز، رحیم استرلینگ و فابین دلف تنها دو هفته بعد از جام جهانی استراحت کردند و بعد از آن با برنامه شلوغی مواجه شده‌اند که به خاطر تورنمنت جدید یوفا سخت‌تر هم شده. 

هفته آینده دوباره بازی‌های ملی برگزار می‌شود و کلوپ گفت: «مردم می‌پرسند چرا این بازی جذاب نبود. برای اینکه بازیکنانی مثل جوردن تنها دو هفته بعد از جام جهانی استراحت کردند. حالا بازیکنان می‌روند و در لیگ ملت‌ها بازی می‌کنند که بی‌معنی‌ترین تورنمنت جهان است. حالا باید به فکر بازیکنان باشیم. شما مجبورید به مربی تمام تیم‌های ملی جهان زنگ بزنید و بخواهید که بازیکنان‌تان را دعوت نکند و او بگوید من هم مثل تو زیر فشار هستم. می‌دانم این بازیکنان پول خوبی می‌گیرند و باید زحمت بکشند اما اگر می‌خواهید هواداران، فوتبال زیبا ببینند، به این بچه‌ها کمی استراحت بدهید. همیشه می‌گویند تیم انگلیس در تورنمنت‌های تابستانی خوب نیست خب دلیلش این است که سخت‌ترین و فشرده‌ترین لیگ جهان را دارند»

لیورپول بعد از تعطیلات بازی‌های ملی به ورزشگاه هادرسفیلد می‌رود و بعد با ستاره سرخ بلگراد دیدار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز