خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام ستارگان- منطقه آزاد انزلی؛

پیروزی پرهام مقصودلو مقابل دارنده مدال طلای المپیاد جهانی شطرنج

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۷۶

در بخش نتایج انفرادی استاد بزرگ پرهام مقصودلو دست به کار بزرگی زد و استادبزرگ بادوور جوباوای گرجی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی شطرنج را شکست داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، در دومین روز مسابقات بین‌المللی شطرنج جام ستارگان، دور نخست مسابقات به روش شونینگن آغاز شد و شطرنج بازان تیم شطرنج منتخب ایران و تیم منتخب جهان به دیدار یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۴.۵ بر ۲.۵ تیم منتخب جهان به پایان رسید.

لازم به ذکراست در بخش نتایج انفرادی استاد بزرگ پرهام مقصودلو دست به کار بزرگی زد و استاد بزرگ بادوور جوباوای گرجی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی شطرنج را شکست داد.

لوک وان ولی استاد بزرگ صاحب نام هلندی بر استاد بزرگ پویا ایدنی غلبه کرد و نایب قهرمان اسبق جهان و اسطوره شطرنج استاد بزرگ آلکسی شیروف استاد بزرگ احسان قائم مقامی را شکست داد.

در ادامه استاد بزرگ سرشناس کوبایی لازارو باتیستا بروزون در مقابل استاد بین المللی محمد امین طباطبایی با نتیجه مساوی متوقف شد و استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی موفق شد یک مساوی ارزشمند در مقابل استاد بزرگ مطرح آذربایجانی التاج سفرلی کسب کند.

پیروزی پرهام مقصودلو مقابل دارنده مدال طلای المپیاد جهانی شطرنج

استاد بزرگ هلندی ایوان سوکولوف بر استاد بین المللی علیرضا فیروزجا غلبه کرد و بازی استاد بزرگ چینی ون یانگ در مقابل استاد بین المللی مسعود مصدق پور با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

دور دوم این مسابقات به روش استاندارد عصر دیروز در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود و این مسابقات تا ۲۷ تیرماه ادامه دارد.

گفتنی‌است در بخش مسابقات شطرنج ستارگان نوجوان کشور نیز در رده ۱۰ سال امیر علی حسین‌زاده ، امیرسام سجده و شروین رفیق به ترتیب در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند و در بخش ۱۴ سید آروین کاسی‌پور ، پارسا جعفری و سبحان زحمتی در دور دوم رقابت های نوجوانان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و در این بخش ۱۲۰ شطرنج باز نوجوان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۷ تیر با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز