خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد:

کاهش جرائم خشن در 6 ماهه سالجاری

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۷۶

فرمانده انتظامی مازندران از کاهش جرائم خشن در 6 ماهه سالجاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سردار سید محمود میرفیضی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران قدرت پلیس را در پاسخگویی به مردم و ایجاد نظم و انضباط در جامعه دانست و اظهار داشت: ناجا مفتخر خدمتگزار و خادم بهترین مردم دنیاست.

وی افزود: تعامل با مردم، تصمیم گیری بموقع نماد اقتدار پلیس در جامعه محسوب می شود.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه اعتماد مردم به پلیس موجب مقبولیت پلیس شده و این امر نیز منجر به افزایش مردم با پلیس می شود گفت: پلیس همواره برای مردم و در خدمت مردم است.

وی با بیان اینکه مردم مهمترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی هستند افزود: مشروعیت هر نظام به پشتیبانی مردمی است .

میرفیضی بصیرت و هوشیاری را رویکردهای مهم در حوزه پلیس بیان کرد و گفت: در شرایط فعلی که دشمن درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است اتحاد و همدلی میان مردم،نیروهای مسلح و دولت خدمتگذار بهترین روش برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

وی تصریح کرد:جدایی مردم از حاکمیت و نظام در دستور کار دشمنان جمهوری اسلامی قرار گرفته است اما در تحقق این هدف موفق نبوده است.

میرفیضی با اعلام اینکه در 6 ماهه نخست سالجاری 339 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته است،اضافه کرد: این میزان نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش فوتی تصادفات در سطح کشور میزان فوتی تصادفات 6 ماهه سالجاری در مازندران را با کاهش 12 درصدی اعلام کرد و گفت که مازندران سومین استان پردد کشور است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: استان در حوزه سرقت افزایش دارد اما در برخی موارد همچون سرقت و جرائم خشن نظیر سرقت از بانک و طلا فروشی ها کاهش داریم.

وی استقاده از دوربین همراه پلیس،پلیس هوشمند همراه و نصب پلاک خوان بر روی خودروهای راهنمایی و رانندگی را از برنامه های پایلوت نیروی انتظامی در مازندران برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز