خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

ضرورت توسعه پوشش بیمه اجتماعی روستائیان در تمامی شهرهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۶۸۳

استاندار مازندران بر ضرورت توسعه پوشش بیمه اجتماعی روستائیان در تمامی شهرهای مازندران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی در جلسه ستاد راهبردی بیمه اجتماعی که بعدازظهر امروز در استانداری مازندران برگزار شد، با تاکید بر ضرورت بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اظهار داشت:  دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بیمه اجتماعی روستایی دارد و ماموریت صندوق تحت پوشش قرار دادن صد درصدی جامعه هدف است.

وی افزود: برای تعمیم و گسترش چتر بیمه ای در جامع هدف، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و دستگاه های اجرایی مرتبط با خدمات روستایی باید بیش از پیش یاریگر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان باشند.

استاندار مازندران درباره این بیمه توضیح داد: در این بیمه یک سوم پرداختی به عهده بیمه شونده و دو سوم آن بر عهده دولت است ،بنابراین اطلاع رسانی، اقدام کننده و اعتماد آفرینی برای تحقق این هدف لازم است.

وی افزود: ماموریت صندوق در استان زیر پوشش بردن 460 هزار خانوار جامعه هدف است که تاکنون 18 درصد آن به میزان81 هزار و 700 نفر محقق شده است. که 320 هزار نفر دیگر باید تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

اسلامی به دو هزار و 810 مستمری بگیر بیمه روستایی و عشایری در مازندران اشاره کرد و گفت:  توسعه پوشش بیمه اجتماعی روستائیان در تمامی شهرهای مازندران لحاظ شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز