خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

چند برابر بودجه سال ۹۳ برنامه داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۲۲

مازندران از جمله بهترین و پیشروترین استان ها بود که توانست با بهره گیری از همه ظرفیت ها اقدامات خوبی برای بودجه ۹۳ انجام دهد.

استاندار مازندران گفت: دستاوردهای ارزشمند تیم مذاکره کننده هسته ای در ژنو و توافق بوجود آمده، طلیعه ای برای توسعه اقتصادی و حل مشکلات موجود است.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اقدامات موثر معاونت برنامه ریزی استانداری در تدوین بودجه سال آینده، بیان داشت: مازندران از جمله بهترین و پیشروترین استان ها بود که توانست با بهره گیری از همه ظرفیت ها اقدامات خوبی برای بودجه ۹۳ انجام دهد.

وی با بیان اینکه ۴۷ درصد اعتبارات ملی و ۴۰ درصد اعتبارات استانی سال ۹۳ مازندران نسبت به سال ۹۲ کاهش خواهد داشت، افزود: غیرواقعی بودن بودجه سال ۹۲ و تخصیص اندک آن، موجب شد تا دولت به سمت تهیه بودجه واقعی و تلاش برای تخصیص کامل پیش برود.

نماینده عالی دولت در استان اذعان نمود: به اندازه چند برابر بودجه سال ۹۳ استان برنامه داریم که از طریق بخش های خصوصی و غیردولتی پی گیری خواهد شد.

فلاح از دستگاه های اجرایی خواست تا با تمام توان تخصیص بودجه های حوزه خود را از طریق وزارتخانه های متبوع پی گیری نمایند.
استاندار مازندران با اشاره به آثار مخرب و جبران ناپذیر پروژه های نیمه تمام، تصریح کرد: با توجه به تخصیص اندک بودجه در سال جاری، باید پروژه های نیمه تمام را در اولویت قرار دهیم و در برخی حوزه ها به هیچ وجه نباید طرح جدیدی تعریف شود.

وی ادامه داد: قرار است آیین نامه اجرایی توسط دولت تصویب شود که در صورت اجرایی شدن، برخی از پروژه هایی که توجیه اقتصادی دارند به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

فلاح در بخش دیگری از سخنانش منشا بسیاری از انتقادات را در گذشته دانست و گفت: قطعاً بحران هایی که امروز جامعه دچار آن است در این چند ماه ایجاد نشده است.

وی رسالت همه مسوولین و رسانه ها را خدمت در جهت رفاه و آسایش مردم دانست و خاطرنشان کرد: باید با هم دلی و وفاق کارها را انجام دهیم و همه انرژی خود را صرف عبور از مشکلات نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز