خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

شورای اطلاع رسانی مسیرهای اطلاع رسانی را ترسیم کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۹۰

این شورا باید برای تحقق برنامه ها و اهداف دولت و منویات رهبر معظم انقلاب در جهت حل مشکلات مردم، با قدرت و قوت عمل نماید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به این که با اطلاع رسانی جامع و مانع، شفاف و طرح نقاط قوت و ضعف با هم، باید اعتماد جامعه را برانگیخت، بیان داشت: این شورا باید برای تحقق برنامه ها و اهداف دولت و منویات رهبر معظم انقلاب در جهت حل مشکلات مردم، با قدرت و قوت عمل نماید.

به گزارش ایلنا از ساری، ابراهیمی با بیان این که باید از رسانه‌هایی که با تعهد، صداقت، انصاف و در راستای توسعه همه جانبه استان تلاش می نمایند، تجلیل شود، اظهار کرد: نشست با اصحاب رسانه در جهت هم دلی با آنان و شنیدن مشکلات و نیازمندی های آنان در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی با اشاره به این که باید با تعیین اولویت ها، رسانه ها را در جریان برنامه ها و خدمات دولت هم قرار داد افزود: اعتباری برای رفع مشکلات رسانه ها در استان اختصاص داده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خاطر نشان کرد: در تدوین آیین نامه شورای اطلاع رسانی استان، به واقعیت ها و ظرفیت های مازندران توجه شود و مصوبات جلسات شورا، کیفی باشد.

وی خواستار ترسیم مسیرهای اطلاع رسانی شد و گفت: معیار بندی و جامعیت دو اصل مهمی است که در تدوین برنامه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز