خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

مدیران از نقد منصفانه خبرنگاران نگران نشوند

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۰۹۸

فرماندار ساری گفت:مدیران از نقد منصفانه خبرنگاران نگران نشوند.

به گزارش ایلنا از ساری،عباسعلی رضایی عصر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ساری با اشاره به درپیش بودن عید سعید قربان اظهار داشت: امیدواریم همه ما بتوانیم در عید قربان بر نفس سرکش خود غالب و نفس مطمئنه را تقویت کنیم.

وی با یادآوری 17 مرداد روز خبرنگار روز جهادگران عرصه اطلاع رسانی این روز را به اصحاب رسانه  تبریک گفت و افزود: خبرنگاران به عنوان چشمان تیز بین جامعه با نقد منصفانه در همه ی عرصه ها پیشقدم هستند.

فرماندار ساری با بیان اینکه مدیران از نقد منصفانه خبرنگاران نگران نشوند و گفت: مدیری موفق است که بتواند از اطلاعات و خبرنگاران بهره گیری کند.

وی با تاکید بر اینکه نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی و توسعه جامعه غیر قابل انکار است از خبرنگاران خواست که در حوزه اطلاع رسانی نه ستایشگر افراطی و نه ستیزه گری بی منطق باشند بلکه به موازات یکدیگر حرکت کنند.

رضایی بیان کرد: شهادت می دهم خبرنگاران همیشه راهنمای ما در کارهایمان بودند .ضمن اینکه خبرنگاران را از خودم میدانم چنانچه بپذیرند در کنارشان هستم.

وی با اشاره به شعار هفته دولت تحت عنوان "شفافیت پاسخگویی" گفت: بایستی در این هفته بیش از گذشته پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

رضایی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تنها راه برون رفت مشکل کاری جهادی کردن است تحقق این امر را الزامی و ضروری دانست و گفت: تلاش کنیم در هفته  دولت و گرامیداشت این هفته همچون این دو شهید بزرگوار به مردم خدمت کنیم و بین خودمان و مردم فاصله نیندازیم.

فرماندار ساری با اعلام اینکه 40 پروژه  اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت به بهره برداری می رسد افتتاح خانه های بهداشت ،بازسازی روستاهای آسیب دیده بالادست و خدمات درمانی را از جمله طرح های هفته دولت اعلام کرد.

رضایی به نقش اثر گذار مردم در جامعه اشاره و بر ضرورت تسریع پیگیری مطالبات مردم از سوی مسئولین در عین حال بر لزوم ایجاد فضای آرام برای پیگیری این مطالبات تاکید کرد.

رضایی توضیح داد: مردم در تمام عرصه ها حضور گسترده و مستمر داشته و در دفاع از ارزشهای انقلاب پیش قدم بوده اند.بنابراین پاسخگویی به مطالبات مردم امری لازم و ضروری است.

فرماندار ساری تاکید کرد: شایسته است در هفته دولت فرهنگ شهیدان ،جهاد و شهادت و ایثار را ارج نهاده و راه شهیدان را ادامه دهیم.

رضایی با اشاره به لزوم ایجاد نشاط و شادابی در بین آحاد مردم گفت: ایجاد امید و نشاط در جامعه رسالتی است که بایستی با همکاری و همدلی همه ی ما به منصه ظهور برسد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز