خبرگزاری کار ایران

ذوالفقاری:

چهره تهدیدات مدام در حال تغییر است

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۴۹۵

معاون امنیتی و انتطامی وزارت کشور در نشست پدافند غیرعامل استانداری‌های سراسر کشور تاکید کرد: چهره تهدیدات امروز، مدام در حال تغییر است و عدم توجه به این موضوع می‌تواند موجب شود عناصر کشور ناخواسته در مسیر تهدید قرار گیرند.

به گزارش ایلنا، حسین ذوالفقاری که در نشست مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری‌ها حضور یافت، در تببین تهدیدات امروز کشور گفت: نام تهدیدات امروز را باید چهره متغیر تهدید بگذاریم یعنی امروزه با روند ثابت و مشخصی مواجه نیستیم بلکه تهدیدات مدام در حال تغییر است و شاید بتوان گفت عدم توجه به این موضوع می‌تواند موجب شود عناصر کشور ناخواسته در مسیر تهدید قرار گیرند.

وی افزود: وقتی ما تهدید را دقیقا نشناسیم باعث می‌شود اقداماتی که با نیت خیر و صلاح جامعه صورت می‌گیرد ناخواسته در مسیری قرار گیرد که خود تبدیل به تهدید شود.

معاون امنیتی و انتطامی وزارت کشور اضافه کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات کشور ناشی از عملیات روانی بیرونی و داخلی است. تصویرسازی رسانه‌ها در سالهای گذشته از مسئولان کشور و ایجاد فضای اتهام‌زنی در کشور زمینه داخلی عملیات روانی را فراهم کرده است و بر بی‌اعتمادی مردم دامن زده است. این فضاسازی روانی موجب شده بر تهدیدی که در بیرون علیه کشور وجود دارد، دامن زده شود.

ذوالفقاری با اشاره به نزدیک شدن به هفته گرامی‌داشت پدافند غیرعامل اظهار داشت: برای گرامی‌داشت این هفته تلاش شود که برنامه‌های کمتری با کیفیت بالاتر داشته باشیم تا کار اثرگذارتری انجام شود.

وی ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم و انرژی بی‌جا در مسائلی که از سوی دیگر نهادها پیگیری می‌شود صرف نکنید و از دوباره کاری و ایجاد تضاد در کارها بپرهیزید. سعی کنید در مواردی که همپوشانی میان دستگاه‌ها وجود دارد تکمیل‌کننده و پرکننده خلاها باشید و به دنبال مرزبندی و خط کشی‌ برنامه‌ها نباشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز