خبرگزاری کار ایران

فردا؛آغاز بکار دومین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۲۵۰

ده‌ها شرکت داخلی و خارجی از فردا جدیدترین صنایع،تجهیزات، ماشین آلات و خدمات خود رادر دومین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه انواع محصولات و خدمات قبل از چاپ، محصولات چاپی، محصولات پس از چاپ، کاغذ، تجهیزات و مواد تبدیل کاغذ، جوهر و مواد مصرفی،محصولات بسته بندی، چاپ، چاپ تکمیلی، چاپ سبز و چاپ سه بعدی، محصولات و خدمات نرم افزاری و دیگر موارد مربوط به صنعت چاپ ارائه خواهد شد.

در این نمایشگاه بیش از 130شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ایتالیا، آلمان، هند، ترکیه، روسیه و پاکستان حضور و مشارکت دارند.

در سال جاری علی رغم تحریم های ناعادلانه علیه ایران، شاهد حضور شرکت هایی پیشرو از کشور های ایتالیا، آلمان، هند، ترکیه، روسیه و پاکستان در زمینه ارائه صفر تا صد ماشین آلات بسته بندی و فرآوری، ماشین آلات چاپ، بسته بندی های انعطاف پذیر، تولید کنندگان کاغذ و کارتن در نمایشگاه هستم.

بازدیدکنندگانی از کشور های آلمان، هند، روسیه، پاکستان، عراق، افغانستان، قطر، لیبی، امارات متحده عربی، بنگلادش، الجزایر، ترکیه و گرجستان برای بازدید از نمایشگاه ثبت نام کرده اند که این فرصتی بی نظیر برای تولید کنندگان داخلی جهت توسعه صادرات غیر نفتی می باشد.

این نمایشگاه با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، خانه صنعت، معدن وتجارت ایران، انجمن بسته بندی انعطاف پذیر اروپا، انجمن جهانی تولیدکنندگان فویل‌های آلومینیومی در صنایع غذایی، انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان صنایع غذایی ایران، شرکت تعاونی انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق،سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران، انستیتو بسته بندی ایرانو سایر تشکل ها و انجمن های مرتبط با صنعت چاپ، بسته بندی و کاغذ و کارتن کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز