خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت خبر داد:

اضافه شدن ۷۰۰ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس کشور

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۱۷۹

وزیر بهداشت از اضافه شدن ۷۰۰ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در حاشیه مراسم رونمایی از ۷۰۰ دستگاه آمبولانس پیشرفته که به طور همزمان در تهران و بندرعباس انجام می‌شود، گفت‌: توزیع ۷۰۰ دستگاه آمبولانس جدید آغاز می‌شود که ۴۰۰ دستگاه از آن مدل ۴WD هستند که برای مناطق صعب‌العبور کشور تهیه شده‌اند و توزیع‌شان از امروز از گمرک بندرعباس آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: از این آمبولانس‌ها برای دسترسی به مناطق صعب‌العبور به ویژه در فصل سرما که ماشین‌های دیگر کارایی لازم را نداشتند می‌توان استفاده کرد. آمبولانس‌های جدید امروز از گمرک بندرعباس ترخیص ‌شده و وارد ناوگان می‌شود تلاش ما بر این است که بتوانیم زمان حضور ماموران اورژانس 115 را بر بالین بیمار به حداقل برسانیم.

وزیر بهداشت تاکید کرد: تلاش می‌کنیم از طریق اورژانس هوایی، زمینی، دریایی و با استفاده از آمبولانس‌ها و موتور آمبولانس‌ها زمان به حداقل برسد و مطابق استاندارد بین‌المللی باشد.

وی ادامه داد: در 4 الی 5 سال اخیر تلاش شده که کوتاه شدن زمان و مهارت همکارانی که بر سر صحنه حضور دارند مدنظر قرار گیرد به ویژه مهارات تکنسین‌های اورژانس چراکه مجهز ترین آمبولانس هم بدون نیروی ماهر فایده‌ای ندارد علیرغم تمامی گلایه‌هایی که در این حوزه است باید بتوانیم زمان رسیدن و امدادرسانی به بیمار را کاهش داده و بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز