خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر بهداشت خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۸۱۷

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل حقوق مصرف کنندگان سازمان تعزیرات حکومتی و اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در حوزه امور نظارت و بازرسی تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: موضوع این تفاهم نامه، همکاری مشترک به منظور نظارت بر امر تولید، تامین، انبار، توزیع و فروش تجهیزات و ملزومات پزشکی است.

به گزارش ایلنا، رضا مسائلی اظهار داشت: پیرو جلسه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وزیر دادگستری در تاریخ 20 شهریور 1397 به منظور تشکیل کمیته مشترک بین وزارت بهداشت و وزارت دادگستری به ریاست رییس سازمان تعزیرات حکومتی با هدف مراقبت بیشتر از حقوق مردم در حوزه سلامت و پیشگیری و برخورد با متخلفین حوزه سلامت، کمیته مذکور در سازمان تعزیرات تشکیل و در آن، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت بهداشت درخصوص امور تجهیزات پزشکی مصوب شد.
 
وی افزود: پیرو مصوبه مذکور، امروز با حضور مدیرکل حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان تعزیرات حکومتی، تفاهم نامه همکاری در حوزه امور نظارت و بازرسی تجهیزات پزشکی در محل اداره کل تجهیزات پزشکی منعقد شد. 
 
مسائلی با بیان اینکه موضوع تفاهم نامه همکاریهای مشترک به منظور نظارت بر امر تولید، تامین، انبار، توزیع و فروش تجهیزات و ملزومات پزشکی است، تصریح کرد: ایجاد بانک جامع از اطلاعات مشترک، برگزاری بازرسی های مشترک از شرکت ها و اصناف با مشارکت ادارات سازمان تعزیرات در استان ها و مدیریت های تجهیزات پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، ارائه آموزش به انجمن ها، اتحادیه ها و اصناف جهت پیشگیری از بروز تخلف و رعایت قوانین و مقرارت از محورهای همکاری در این تفاهم نامه است.   
  
مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: امیدواریم با عملیاتی شدن این تفاهم نامه، شاهد مراقبت بیشتر از حقوق مردم در حوزه سلامت باشیم.
 
گفتنی است، در این جلسه قاضی نوروز پرست (قاضی مستقر در شعبه تعزیرات حکومتی در اداره کل تجهیزات پزشکی)، رییس حراست اداره کل تجهیزات پزشکی و سرپرست اداره نظارت و بازرسی و کارشناسان بازرسی اداره کل تجهیزات پزشکی نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز