خبرگزاری کار ایران

جوان‌های استقلال نماینده یکدیگر هستند

رضا آذری: می‌خواهم شاگرد اول کلاس درس بزرگ‌ترهای استقلال باشم

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۱۶۲

رضا آذری که رقابت را در استقلال سخت می‌داند از امیدواری بالای خودش با نگاه ویژه شفر به جوانان می‌گوید که نمونه آن با بازی دادن به قائدی و صیادمنش در بازی با نفت مسجدسلیمان رقم خورد

به گزارش ایلنا، رضا آذری که رقابت را در استقلال سخت می‌داند از امیدواری بالای خودش با نگاه ویژه شفر به جوانان می‌گوید که نمونه آن با بازی دادن به قائدی و صیادمنش در بازی با نفت مسجدسلیمان رقم خورد.با اذری در خصوص دعوتش به تیم ملی امید صحبت کردیم

به اردوی تیم امید ایران دعوت شدی؟

از این بابت خوشحال هستم و اینکه کادرفنی و در رأس آنها آقای کرانچار عملکرد من را دیدند و به اردو دعوت شدم اتفاق بسیار خوبی برای من است. امیدوارم بتوانم با عملکردم جواب اعتماد آنها را بدهم و مهره‌ای تاثیرگذار برای تیم کشورم باشم.

به نظرت می‌توانی با این همه نفراتی که دعوت شده‌اند خودت را به کرانچار ثابت کنی و در نهایت یکی از نمایندگان ایران در المپیک 2020 باشی؟

قطعا پوشیدن پیراهن ایران که به نوعی پرچم کشورمان است، برای هر بازیکنی یک افتخار است. همه تلاشم این است که با عملکردم بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم و به این افتخار که پوشیدن لباس کشورم است، دست پیدا کنم. شک نداشته باشید این فرصت مهمی برای من است و خوشحالم که با لباس استقلال به آن رسیدم و قطعا تمام تلاشم را می‌کنم مفت این فرصت را از دست ندهم. امیدوارم بتوانم با جلب اعتماد کادرفنی و حضور در المپیک با لباس ایران به تیم ملی بزرگسالان هم راه پیدا کنم.

استقلال در تیم امید و تیم ملی بازیکنان زیادی دارد. به نظرت با این شرایط کار شفر برای آمادگی تیم سخت نمی‌شود؟

قطعا کار سخت خواهد بود اما در این زمینه بحث منافع ملی در میان است و آقای شفر هم نگاه ویژه‌ای روی این موضوع دارد. امیدوارم همه نمایندگان استقلال بتوانند با بهترین عملکرد هم به تیم ملی و هم به کادرفنی استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ و جام حذفی به بهترین شکل کمک کنند.

استقلال هم که توانست در دو بازی پیاپی در جام حذفی و لیگ در مسجدسلیمان مقابل نفت این شهر برنده از زمین خارج شود.

دو برد ارزشمند و سخت را مقابل تیم خوب نفت مسجدسلیمان به دست آوردیم که به بالارفتن روحیه بازیکنان تیم بسیار کمک کرد. همه بازیکنان استقلال یکدل شده‌ایم تا تیم را به روزهای خوب خودش برگردانیم.

پس خیلی به موفقیت استقلال و برگشتن هرچه زودتر آن به روزهای خوبش امیدوار هستی؟

صددرصد و پیش از این هم به شما گفته بودم که استقلال خیلی زود به روزهای خوب گذشته‌اش برمی‌گردد. هواداران نگران نباشند و این اتفاق خیلی زود رخ خواهد داد. در این دو بازی با ترکیب خوبی که آقای شفر به زمین فرستاد و با تلاش بازیکنان نشان دادیم که برای موفقیت کار را ادامه می‌دهیم و قطعا در ادامه نتایج بهتری هم کسب خواهیم کرد.

بعد از چند بازی خوبی که برای استقلال کردی به یکباره نیمکت‌نشین شدی؟

مهم‌ترین مساله در استقلال موفقیت و بردن تیم است و اینکه چه کسی بازی کند اصلا مهم نیست. این اتحاد و یکدلی همان طور که گفتم در استقلال وجود دارد و همه در این مسیر برای نتیجه گرفتن حرکت می‌کنند.

قبول داری برای برگشتن دوباره به ترکیب اصلی با بودن روزبه چشمی، علی کریمی و حتی فرشید باقری کار سختی هم خودت داری و هم شفر؟

کار سخت است اما ناامید نیستم. همه این بازیکنانی که اسم بردی ملی‌پوش و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. قطعا بودن کنار این بازیکنان و دیگر بزرگان تیم یک کلاس درس برای من است و می‌خواهم شاگرد اول این کلاس باشم. در این چند وقتی که از تمرینات استقلال سپری شده آقا مهدی (رحمتی) و آقا پژمان (منتظری) در کنار دیگر بازیکنان بزرگ تیم خیلی هوای جوانان را دارند و مدام من و دیگر بازیکنان هم سن و سال من را راهنمایی می‌کنند. در کنار این نفرات و در راس آنها خود آقای شفر خیلی حواسش به جوان‌ترهای تیم است و یک لحظه برای راهنمایی و توصیه‌های لازم غافل نمی‌شود.

به نظر می‌رسد استفاده از صیادمنش و قائدی از ابتدای بازی و نتیجه گرفتن با آنها نشان دهنده این باشد که او به جوان‌ها اعتماد کرده و این یک شانس خوب هم برای تو بابت برگشت به ترکیب اصلی می‌تواند باشد؟

بابت عملکرد خوب اللهیار و مهدی در بازی با نفت مسجدسلیمان بسیار خوشحال هستم چون خیلی زحمت می‌کشند. جوان‌های استقلال نماینده یکدیگر هستند و فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند. من، مهدی قائدی، اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی قطعا همه تلاش‌مان این است که به عنوان سرمایه‌های استقلال راه را برای خودمان باز کنیم و برای این خواسته مدام در تلاش هستیم تا به بهترین شکل خودمان را نشان دهیم. خوشحالم در این چند بازی که برای استقلال انجام دادم توانستم حمایت هواداران، کادرفنی، بازیکنان و پیشکسوت‌های تیم را داشته باشم و از عملکردم راضی بودند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز