خبرگزاری کار ایران

گلایه های هوادار نابینای استقلال در گفت وگو با ایلنا

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۰۹۷

اسماعیل بهداروند هوادار استقلال که در جریان دیدار این تیم مقابل خونه به خونه در فینال جام حذفی دچار اسیب دیدگی شد و نابینایی خود را از دست داد از وعده های فوتبالی ها دلخور است

به گزارش ایلنا، اسماعیل بهداروند هوادار استقلال که در جریان دیدار این تیم مقابل خونه به خونه در فینال جام حذفی دچار اسیب دیدگی شد و نابینایی خود را از دست داد از وعده های فوتبالی ها دلخور بوده و معتقد است هیچ کدام از قول های مسئولان ابی پوش عملی نشده است

در بازی استقلال و مسجد سلیمان حضور داشتید.

فقط به هتل محل اقامت تیم رفتم تا با بازیکنان صحبت کنم و به خاطر شرایطی که داشتم ترجیح دادم در ورزشگاه حضور پیدا نکنم. به خودم گفتم حداقل یک چشم ما  سالم بماند. یکی را که از دست دادم دیگر ترس دارم به ورزشگاه بروم و می‌ترسم که دوباره یک اتفاق بد برایم بیفتد.

شرایطت نسبت به قبل بهتر شده است؟

به من گفته‌اند درخصوص مشکلاتم هیچ حرفی نزنم منتظرم مدیت بگذرد تا ببینم چه اتفاقی برایم می‌افتد. فتحی و حاجیلو به من گفتند حرف نزن تا مشکلاتت را حل کنیم اما اگر تا آخر ماه شرایطم بهتر نشد، مصاحبه می‌کنم.

هزینه‌های درمان شما را چه کسی پرداخت می‌کند؟

هزینه‌های درمانم را خودم پرداخت می‌کنم. روز گذشته هم برای انجام عمل زیبایی روی چشمم به شیراز رفتم در عمل قبلی که داشتم، چشمم را دوخته‌اند اما گفتند که می‌توانی چشمت را پیوند بزنی. اما من پول این پیوند را ندارم چون نزدیک به 800 میلیون تومان می‌شود که کسی هم تاکنون به من کمک نکرده است. در ایران هم این جراحی را انجام نمی‌دهند و باید به خارج اعزام شوم.

گویا دل پری داری؟

شما جای من بودید چیکار می کردید. روزی که این اتفاق برایم افتاد در 3 روز اول همه با من تماس گرفتند اما الان کسی با من کاری ندارد. آقای فتاحی که باعث و بانی این اتفاق بود حتی یک زنگ هم به من نزد اما تا دلتان بخواهد مصاحبه کرد و وعده داد. یک ماه ونیم است که سر کارم می‌ روم اما فقط می‌نشینم و به خانه برمی‌گردم چون کار خاصی هم نمی‌‌توانم انجام بدهم. ماهی 3 میلیون حقوق می‌گرفتم اما بعد از این اتفاق یک میلیون از حقوقم کم شد. کلی وعده وعید به من دادند. قرار بود شخص وزیر ورزش نامه بزند و مرا در محل کارم بیمه کنند ولی هیچ کاری نکردند. شاید باورتان نشود همه اسطوره‌های استقلال به من زنگ زدند. فرهاد مجیدی با خط ثابت به من زنگ زد و گفت نگران نباش با هزینه خودم تو رادرمان می‌کنم. حتی به من گفت عزیز دلم تو هوادار استقلال هستی و به خاطر این تیم، این اتفاق برایت افتاده است. به او گفتم می‌شود شماره موبایلت را به من بدهید گفت فردا از موبایلم بهت زنگ می‌زنم و این کار را انجام می‌دهم و از این فردا 6ماه گذشته و دیگر خبری از مجیدی نیست در حالی که من فقط از او شماره‌اش را خواسته بودم. قلعه‌نو‌یی به من زنگ زد و همان حرف‌های مجیدی را زد. به او اس ام اس دادم حتی جواب اس ام اس هم را ندادم. همه فقط حرف زدند ولی هیچکس هیچ کاری انجام نداد. الان دیگر اصلا دوست ندارم حتی از نزدیک خرمشهر رد بشوم. فتحی سرپرست باشگاه چند روز پیش به من زنگ زد و گفت: برو هتل پیش حاجیلو و مشکلاتت را بگو. من هم این کار را انجام دادم و شماره حساب دادم و قرار شد برایم یک کارهایی صورت بگیرد. زمانی که می‌خواستم اولین عملم را انجام دهم مجبور شدم طلاهای خانمم را بفروشم، آن موقع طلا گرمی 170 بود اما الان می‌دانید که چقدر گران شده است.

ممکن است از استقلال شکایت کنی؟

هیچ وقت از استقلال شکایت نمی‌کنم چون این تیم را دوست دارم و عاشق آن هستم. آدمها می‌آیند و می‌روند اما استقلال همچنان نامش باقی خواهد ماند. اما باید بگویم من یک کارگر هستم و پول ندارم که خرج دوا و درمانم را بدهم. شاید باورتان نشود باید بگویم من احتیاج مالی دارم.

از بازیکنان چه کسانی با تو در تماس هستند؟

فرشید اسماعیلی و پژمان منتظری خیلی به من زنگ می‌زنند. پژمان شاید هفته‌ای سه چهار بار در تماس باشد زیرا او هم همشهری و هم بچه‌محل و هم همزبان من است چون هر دو بختیاری هستیم.

در پایان اگر صحبت خاصی داری بگو؟

یک نفر هست که نمی‌خواهم اسم او را بیاورم. او در دانمارک زندگی می‌کند او پیگیر کارهایم هست چون هوادار استقلال است به من گفت 800 میلیون از جیبم می‌دهم. بقیه‌اش را خودت جور کن تا چشمت را عمل کنی. تا جایی که می‌دانم پول عمل یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به پول ما می‌شود. استقلال این همه بازیکن خارجی می‌گیرد که روی هم 3 میلیارد تومان هزینه‌شان می‌شود و در آخر هم روی نیمکت می‌نشینند و هیچ کاری هم نمی‌کنند اما من باید یک چشمم را از دست بدهم و این‌گونه به خاطر درمان آن چشم انتظار باشگاه استقلال باشم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز