خبرگزاری کار ایران

مثال‌های غلط سرپرست استقلال

طالب‌لو قهر کرد، فرهاد مجیدی کتاب خواند

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۳۵

بعد از اعتراض حسین حسینی به نیمکت‌نشینی و تهدید او به جدایی از استقلال، امیرحسین فتحی واکنش تندی به این موضوع نشان داد.

به گزارش ایلنا، بعد از اعتراض حسین حسینی به نیمکت‌نشینی و تهدید او به جدایی از استقلال، امیرحسین فتحی واکنش تندی به این موضوع نشان داد. سرپرست باشگاه استقلال چند مثال تاریخی از نیمکت‌نشینی بازیکنان بزرگ در این تیم مطرح کرد و مدعی شد که در هیچ مقطعی نیمکت‌نشینان به وضعیت خود اعتراض نداشتند و حاشیه نساختند.

اگرچه اصل حرف فتحی در مورد لزوم رعایت آداب حرفه‌ای درست است، اما مثال‌های تاریخی او با اشکالات زیادی مواجه است. مثلا فتحی در حالی گفته طالب‌لو و رحمتی با هم مشکل نداشتند که عالم و آدم می‌دانند این دو گلر در مقطعی به خون هم تشنه بودند. در لیگ ششم کار به جایی رسید که مربی مجبور شد به تناوب از آنها استفاده کند. با این وجود قهر و کدورت بین طالب لو و رحمتی چیزی حدود یک دهه به طول انجامید تا اینکه سرانجام آنها راضی شدند با هم آشتی کنند.

حتی مثال فتحی در مورد نیمکت‌نشینی بی حاشیه فرهاد مجیدی هم خالی از اشکال نیست؛ چه اینکه شماره هفت سابق آبی‌ها در اعتراض به وضعیت خود روی نیمکت اقدام به مطالعه کتاب می‌کردند؛ اقدامی بسیار عجیب و نامتعارف که در دنیای فوتبال شبیه ندارد.

القصه حاشیه همه وجود دارد و بازیکن نیمکت نشین حق دارد از شرایطش راضی نباشد این اما وظیفه مدیریت باشگاه است که بتواند حواشی به نحو احسن و بدون جاروجنجال مدیریت کند. اگرچه اعتراض آشکار حسینی کار درستی نبود اما رفتار فتحی سرکوب رسانه‌ای هم چنگی به دل نمی‌زد. اینطور مسایل اگر در خفا حل شود بهتر است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز