خبرگزاری کار ایران

پست جنجالی یا تمدید نکردن قرارداد!

دلیل نیمکت نشینی سیدحسین حسینی چیست؟ گلر ملی‌پوش پشت دیوار توهمات

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۳۶

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال جلسه‌ای را با دروازه‌بان تیمش برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، آخرین بازی حسین حسینی برای استقلال به بازی هفته بیست و نهم لیگ هفدهم برمی‌گردد و بازی‌ای که 2 اردیبهشت 97 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و آبی‌پوشان با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسیدند. گلر جوان استقلال در آن بازی 2 گل انتقادآمیز دریافت کرد تا در پایان مسابقه با حالتی عصبانی پستی را منتشر کرده و خداحافظی کند.

پیام حسینی به این شرح بود: «روح و روان من داغون شده، توی این یک سال همش با فشار و استرس درون دروازه می‌ایستم، کاری با من کردن که هر بازی استرس گل خوردن دارم به یک درصد آرامش ندارم... خیلی از رسانه‌ها بخاطر نزدیکی جام جهانی و اینکه من رو از تیم ملی دور کنن دست به هر کاری می‌زنن... (نگذارید اسمتون رو فاش کنم) من یه جوونم که عاشق استقلالم مگه هیچ‌وقت نباید گل بخورم؟ مگه دروازه‌بان‌های دیگه لیگ گل نمی‌خورن، رکورد و کلین شیت برا خودتون، تو این مدت عصبانی و افسرده شدم دیگه نمی‌تونم هم با هوادارای رقیب بجنگم هم بعضی از هوادارای خودی اینقدر هم سیاست ندارم که بخوام با ریا و دورویی کار خودمو پیش ببرم... آقای شفر دست شما رو می‌بوسم که از روز اول حامی من بودی خدافظ»

بعد از این پست بود که دروازه‌بان جوان نه برای استقلال بازی کرد و نه به جام جهانی رفت!

5 ماه و 12 روز دور از ترکیب

از آخرین بازی حسینی برای استقلال 167 روز یا همان 5 ماه و 12 روز می‌گذرد. در این مدت استقلال 15 بازی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرده است که در تمام آنها رحمتی فیکس بود. در بازی هفته سی‌ام استقلال با رحمتی یک بر صفر سپاهان را شکست داد. آنها در فینال حذفی هم با رحمتی یک بر صفر خونه به خونه بابل را شکست دادند و قهرمان شدند. هرچند رحمتی در بازی رفت و برگشت برابر ذوب‌آهن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک گل دریافت کرد اما با کاپیتان آبی‌پوشان به مرحله بعد صعود کردند تا فصل را رویایی به پایان ببرند.

فصلی که برای حسینی بد تمام شده بود و با خط خوردن از لیست تیم ملی برای جام جهانی بدتر هم شد. حسینی  در آستانه شروع بازی ها مصدوم شد و 3 بازی نخست را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد. هرچند هیچ تضمینی وجود نداشت که اگر مصدوم نمی‌شد هم  شفر لیگ هجدهم را با او شروع می‌کرد!

قراردادش را تمدید نمی‌کند!

حسینی در فصل نقل و انتقالات حاضر نشد قرارداش را که سال آخر آن است تمدید کند. البته بخشی از این مشکل به باشگاه برمی‌گردد که نتوانسته به لحاظ مالی با گلر جوان به توافق برسد. از طرف دیگر به نظر می‌رسد خود حسینی هم از ترس نیمکت‌نشینی برای تمدید قرارداد منتظر روشن شدن تکلیفش با شفر است که او را به عنوان گلر اول می‌خواهد یا نیمکت‌نشین رحمتی؟! پیرمرد آلمانی تا امروز به وضوح اعلام کرده شماره یک تیمش رحمتی است و حسینی برای بازی کردن تلاش کند یا می‌تواند راه جدایی را در پیش بگیرد.

دروازه‌بان جوان استقلال فصل قبل آمار خوبی داشت و موفق شد رکورد دقایق متوالی کلین شیت تاریخ فوتبال ایران را بشکند اما بعد ار رکورد شکنی افت نسبی و حاشیه‌های ریز  و درشت او شروع شد. مشخص نیست دلیل نیمکت‌نشینی گلر ملی‌پوش استقلال پستش بعد از بازی با پیکان بود یا به تمدید نشدن قرارداد این بازیکن برمی‌گردد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز