خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اصفهان خبر داد:

جزئیات دستگیری سارقان مسلح بانک در کاشان

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۹۳۹

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق مسلح که صبح امروز دوشنبه - 16مهرماه جاری- از بانکی در این شهرستان سرقت کرده بودند در کمتر از 4 ساعت خبر داد.

به گزارش ایلنا،  سردار"مهدی معصوم بیگی" اظهار داشت: ساعت 8:20 دقیقه صبح امروز ماموران انتظامی شهرستان کاشان بنا بر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سرقت مسلحانه یکی از بانک‌های شهرستان کاشان مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد دو سارق مسلح وارد بانک شده و با تهدید و ایجاد رعب و وحشت، مبلغ 230 میلیون ریال را سرقت کرده و متواری شده‌اند.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه این سرقت خسارات جانی در بر نداشته، افزود: بلافاصله یک تیم متخصص از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند سارقان را شناسایی کنند.
 
سردار معصوم بیگی ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی قضایی، موفق به دستگیری این دو سارق در ورودی یکی از محور‌های استان سمنان شدند.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضایی خبرداد و اظهار داشت: این عملیات در کمتر از چهار ساعت و بدون هیچ گونه خسارات جانی انجام شد و مخلان نظم و امنیت همیشه در نظر داشته باشند که نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با مجرمان، اخلال‌گران و هر کسی که قصد بر‌هم زدن نظم عمومی جامعه را داشته‌باشد، برخورد قاطع و قانونی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز